Jump to content
Sign in to follow this  
Aardvark

Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

Recommended Posts

Πόσο κόστιζε το sfx2 και ήταν έυκολο να το βάλει ο μέσος χρήστης; Ρώταω γιατί αν και είχα snes πρώτη φορά διαβάζω για αυτό. Για δώστε τα φώτα σας.

Edited by telonio

Share this post


Link to post
Share on other sites

@telonio το fx είναι ένα dsp τσιπ που έμπαινε στο cartridge, σχεδίασης argonaut

@Imgema

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το fx, αλλά ΟΚ.

Πάντως, βρήκα 4 παιχνίδια που δεν ήταν στο 1VBL.  Είναι μια αρκετά παλιά τεχνική, αν ο player τρέχει στο 1vbl το παιχνίδι φαίνεται πιο ομαλό από ότι είναι (Blood Money Atari ST)

Περισσότερα ευρήματα:

Zero Wing: 1vbl (και τα σπάει)

Jurasic Park: 1vbl

Seaquest DSV: 1vbl

Rolling Thunder: 1vbl

Skeleton Crew: 1vbl

X-men: 2vbl

Shadow Blasters: 1vbl

Phelios: 1vbl

Jungle Book: 1vbl

Star Control: πολλά vbl αλλά δεν ξέρω αν έχει σημασία.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το fx chip δεν το αγοραζες ξεχωριστα ηταν μεσα στην κασετα καποιων παιχνιδιων και απλα ανεβαζε την τιμη τους λιγο.

Chris δεν ξερω τι εννοεις φαινονται πιο ομαλα απο οτι ηταν. Τα console games απο το atari 2600 μεχρι την 5η γενια που εριξε τα στανταρντ ηταν στα 60fps με εξαιρεσεις. Αυτο ειναι κατι που μπορεις να το δεις και με τα ματια σου σε ολες τις τηλεορασεις η οθονες καθως το scrolling ειναι ομαλο. Στα 30 fps και κατω το scrolling ειναι κουραστικο.

Edited by Imgema
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/22/2018 at 8:59 PM, Imgema said:

Καλυτερα απο το 32X δεν επαιζε αλλα απο το 3DO ναι, αν εννοεις ταχυτητα. Στο 32X ειχε εξαιρετικο frame rate αλλα ελειπε το τριτο επεισοδιο και ο χειρισμος δεν ηταν τοσο καλος οσο του Snes που εκανες strafe με τα shoulders.

Γιαυτο εγραψα επαιζε καλυτερα, λογω του χειρισμου. Στο 32X ηταν μετριος, στα ορια του εκνευριστικου. Τεχνικα η εκδοση 32X μαλλον υπερτερει σε ολους τους αλλους τομεις.

15 hours ago, ChrisTOS said:

Δυο τρεις παρατηρησούλες για το SNES Doom. Καταρχάς έχουν κάνει αρκετές παραχωρήσεις στα γραφικά, όπως του ότι το πάτωμα και το ταβάνι δεν έχουν textures. Επίσης έχει SFX 2 άρα σαν να λέμε αμίγκα με accelerator. Τέλος μου φαίνεται ότι η ανάλυση των textures δεν είναι και τόσο λεπτομερης.

Το εθεσα ως παραδειγμα, βαση του τι ειδαμε στο SNES με 3D textures. Ειναι εντυπωσιακο, οχι ομως τοσο τεχνικο οπως η εκδοση για PC παντως. Ισως ειναι λιγο αδικο σαν παραδειγμα, μιας και το συγκεκριμενο ειχε αυξημενη τιμη, λογω του SFX2 chip, πραγμα ομως που δεν ηταν συνηθες και για τα υπολοιπα παιχνιδια με SFX2 η και αλλα chips.

Τα περισσοτερα αλλα, ειχαν τις κλασικες τιμες των μεγαλων κυκλοφοριων, καπου στα 50-60€ με τα τωρινα δεδομενα.

Παρεπιπτωντος, σε αυτο η στο προηγουμενο θεμα, συμφωνησαμε πως μιλαμε για συγκριση SNES / Mega Drive με OCS Amiga 500 και οχι γενικα για τις Amiga. Ετσι και αλλιως παντως, εχουν ασυμβατοτητες και μεταξυ τους οποτε δεν υπαρχει λογος.

13 hours ago, telonio said:

Πόσο κόστιζε το sfx2 και ήταν έυκολο να το βάλει ο μέσος χρήστης; Ρώταω γιατί αν και είχα snes πρώτη φορά διαβάζω για αυτό. Για δώστε τα φώτα σας.

Το SFX2 ηταν ενα τσιπακι γραφικων, το ειχαν πολυ συγκεκριμενα παιχνιδια και κυκλοφορουσαν ετσι απο την εταιρεια, δεν το προσθετε κανεις οπως πχ τις GPU στις Amiga. Υπηρξαν διαφορα chips με διαφορες δυνατοτητες, συνηθως δεν ειχαν τιμολογικες διαφορες, με εξαιρεση το Doom για το SNES και το Virtua Racing για το Mega Drive.

Μετα χρονια, στο SNES οι εταιρειες μεγαλωναν τον αποθηκευτικο χωρο των κασετων, αλλα και δημιουργουσαν νεα chips με πολλες δυνατοτητες, οπου ξεφευγαν κατα πολυ των αρχικων του SNES. Επι το πλειστον δεν κοστιζαν παραπανω απο ενα μεσο αλλο καλο τιτλο, και δεν χρειαζοταν η παραμικρη τροποποιηση η παραμετροποιηση στο μηχανημα. Εβαζες την κασετα και απλα επαιζες.

Χαρακτηριστικα παραδειγματα το Star Ocean που εχει ενα chip συμπιεσης, και να κυκλοφορει σε κασετα 6mb αντι για τα 12 (!) mb οπου ειναι, το Mario RPG που εχει chip που προσθετει μεταξυ αλλων επεξεργαστικη ισχυ, και φυσικα το SFX2 που αναφεραμε ηδη.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δούμε που θα φτάσει η έκδοση γιατί μέχρι στιγμής μοιάζει με κουτσουρεμένο port από κάθε άποψη.

Edited by Imgema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεδομένου ότι είνια φτιαγμένο με το redpil  o πήχης / οι απαιτήσεις και προσδοκίες  πρέπει να είναι "τοποθετημένες χαμηλά .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν δεδκάδες τρόποι για να παίξεις τα γνήσια Mario. Καλύτερα να επικέντρωναν τις προσπάθειες τους σε ανάπτυξη κάτι νέου και πρωτύπου για την αγαπημένη Amiga.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει ηδη αναφερθει αρκετες φορες στο θεμα, πως οι Amiga ειχαν εξαιρετικες δυνατοτητες ως υπολογιστες, και πως ενα σεβαστο ποσοστο αυτων, αγοράστηκαν με σκοπο τον ευρυτερο τομεα του προγραμματισμου και αναπτυξης.

Λυπαμαι που το λεω, αλλα φαινεται πως η συντριπτικη πλειοψηφια αυτων, δεν ασχοληθηκαν περαιτερω με το κατα τα αλλα αγαπημενο μηχανημα τους.

Το Mario ειναι τουλαχιστον πολυ φτωχο και ανουσιο. Τοσες θεωρητικες δυνατοτητες, και σχεδον ολες ανυπαρκτες, και εδω.

Διαβασα σε παλαιοτερη καταχωρηση για "το σκληρο και φανατικα αφοσιωμενο κοινο της Amiga". Που ειναι ολοι αυτοι; Με εξαιρεση την πολυ συγκεκριμενη αναπτυξη υλικου, που οντως κατι γινεται, απο λογισμικο και παιχνιδια ειναι πιο καταποντισμενη και απο την Ατλαντιδα.

Το μονο που εχω προσεξει, και διορθωστε με αν κανω λαθος, ειναι κατι μεταφορες του κιλου που γινονται μια στο τοσο.
Και αν.

Απο την αλλη στα SNES / Mega Drive τι εχουμε;

Αναπτυξη ολοκαινουργιων τιτλων. Κυκλοφοριες νεων περιφερειακων και λοιπον συνεργων. Μεταφρασεις, διορθωσεις και τροποποιησεις σε υπαρχων τιτλους.
Και ολα αυτα, κυριως απο ατομα που ειχαν και μεγαλωσαν με μια κονσολα, και απεκτησαν πολυ αργοτερα ενα υπολογιστη, που θα τους προετρεπε και θα τους βοηθουσε να αναπτυξουν κατι.

Δεν ξερω ποιοι ηταν και ειναι οι γνωστες-υποστηρικτες του συστηματος, αλλα μαλλον ωχρουν μπροστα σε αυτα που συμβαινουν εδω και τωρα, αλλα και για ποσα χρονια συνεχομενα στα SNES / Mega Drive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η σημερινή Amiga scene φαίνεται να έχει απομακρυνθεί από τα παιχνίδια και την 500άρα για χάρη των δυνατότερων Amiga υλοποιήσεων. 

Αρκεί να δεις το AmigaOS 4, για να καταλαβεις ότι η σκηνή στοχεύει σε ένα εναλλακτικό σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.

Από την άλλη δεν θα έλεγα ότι η SNES/Mega Drive σκηνή έχει και καμία σπουδαία άνθηση. Πέρα από κάτι λιγοστούς τίτλους και μερικές μεταφράσεις όπως ανέφερες και εσύ, θα την χαρακτήριζα βάλτο. Μεγάλη άνθηση τον τελευταίο καιρό, σε νέο software, βλέπω μόνο στους οκτάμπιτους home, Amstrad CPC, Commodore 64, Atari 8bit και Spectrum... 

Επίσης θα έλεγα ότι σε ποσότητα και ποικιλία των hardware expansions υπερέχει η Amiga. Ως υπολογιστής που είναι το οφείλει άλλωστε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...