Jump to content
Sign in to follow this  
Aardvark

Nέο King's Quest

Recommended Posts

Υπέροχο από πλευράς γραφικών, το δέχομαι. Από εκεί και πέρα δυστυχώς καμία σχέση μάλλον με τα Kings Quest που αγαπήσαμε. Βλέπω ένα τύπο να πηδάει πάνω κάτω όλη την ώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H μεταπήδηση από adventure σε action adventure είναι νομίζω ένα σωστό βήμα για τη σειρά. Εξάλλου για τα δεδομένα του 1984 και το πως ήταν τα adventures τότε, το King's Quest όπου έλεγχες το sprite με Joystick και είχε και arcade σημεία ήταν action adventure κατά μία έννοια. Επίσης η σειρά προσπάθησε αποτυχημένα να γίνει action adventure με το mask of Eternity. Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά θα είναι πιο πετυχημένο. Βέβαια είμαι πολύ συγκρατημένος και κρατάω πολύ μικρό καλάθι.

 

Όπως βλέπω το trailer η ιστορία είναι βασισμένη στο πρώτο παιχνίδι της σειράς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι οπως το εθεσες το βρισκω λογικο να κανανε οτι κανανε με την σειρα,επισης μην ξεχναμε οτι εχουνε και σε ενα νεο κοινο να το συστησουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γνώμη μου; Άθλια τυμβωρυχία του ένδοξου ονόματος, που δεν θα παίξει σχεδόν κανείς adventurer και θα αγνοήσει επιδεικτικά κάθε action gamer που σέβεται τον εαυτό του.

 

Παίξτε το

που βγήκε πριν 15 χρόνια αν θέλέτε τέτοιο στυλ παιχνιδιού (αλλά πολύ καλύτερο).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μπορουσε η ερωτηση να ητανε τι πρεπει να περιλαμβανει μια αναγεννηση franchise για την σημερινη εποχη και για τους σημερινους players οχι για να ειναι ολοι ικανοποιημενοι αλλα για να ειναι το παιχνιδι το ιδιο πετυχημενο (πωλησεις reviews k.t.l).

Για να βοηθησω λιγο να θυμισω τις τελευταιες περιπτωσεις Monkey Islands και Larry.

Anyone ,anyone;;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θα μπορουσε η ερωτηση να ητανε τι πρεπει να περιλαμβανει μια αναγεννηση franchise για την σημερινη εποχη και για τους σημερινους players οχι για να ειναι ολοι ικανοποιημενοι αλλα για να ειναι το παιχνιδι το ιδιο πετυχημενο (πωλησεις reviews k.t.l).

Για να βοηθησω λιγο να θυμισω τις τελευταιες περιπτωσεις Monkey Islands και Larry.

Anyone ,anyone;;

Αν και κάποτε ήμουν φανατικός παίκτης adventures τώρα τα σκυλοβαριέμαι όπως και το μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Μόνο κανένα remake θα παίξω για να θυμηθούμε τα παλιά. Αλλά θεωρώ ότι οι παραδοσιακοί μηχανισμοί επίλυσης γρίφων είναι μια ξεπερασμένη μορφή gameplay που καλό είναι να μείνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ένας σύγχρονο ΑΑΑ adventure μπορεί φυσικά να έχει γρίφους αλλά δεν μπορεί να βασίζεται μόνο σε αυτούς για την αλληλεπίδραση του παίκτη με τον κόσμο. Adventure σημαίνει περιπέτεια, ε γιατί να μην μπορώ να κολυμπάω, να πηδάω χάσματα, να μάχομαι με σπαθί και τόξο; Σε μια περιπέτεια πρέπει να υπάρχει δράση.

 

Το original adventure, που πάνω σε αυτό που βασίστηκαν όλα, ήταν ένα παιχνίδι φαντασίας και εξερεύνησης που βασιζόταν στις εμπειρίας του Will Crowther στην εξερεύνηση σπηλαίων και στο Dungeons & Dragons που έπαιζε τότε. Το παιχνίδι ήταν text based οπότε φυσικά υπήρχαν περιορισμοί και έτσι η επίλυση γρίφων ήταν ένας τρόπος να δημιουργηθεί μια πρόκληση για τον παίκτη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι adventure σημαίνει επίλυση γρίφων και μόνο. Όπως και σε μια περιπέτεια D&D (αφήνοντας εκτός το character development που είναι το χαρακτηριστικό των RPG) ή ακόμα σε οποιοδήποτε ιστορία φαντασίας υπάρχει εξερεύνηση, μάχες, προκλήσεις από το περιβάλλον (platforming), έτσι είναι και σε ένα παιχνίδι adventure που "προσομοιώνει" αυτές τις περιπέτειες. Ε σήμερα που μπορούμε να τα συνδυάσουμε όλα αυτά σε ένα καλοφτιαγμένο τρισδιάστατο σύμπαν γιατί να κρατήσουμε τους τεχνολογικούς περιορισμούς ενός text game της δεκαετίας του '70;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι εσείς που δεν σας αρέσουν τα adventure games επιμένετε να μπαίνετε σε topics που τα αφορούν για να αναλύσετε όλα αυτά που θεωρείτε ότι πρέπει να αλλάξουν. Γιατί δεν το κάνετε και σε άλλα είδη και επιλέγετε ειδικά τα adventures; Τι κακό σας έχουν κάνει;

 

Μπήκα εγώ στις συζητήσεις σας για consoles να απαιτήσω να τους βάλετε πληκτρολόγιο;

 

Μπήκα στο forum της Bibi-Bo να γράφω δοκίμια για το πώς πρέπει να βάψει τα μαλιά της μαύρα και να αφήσει τις μασχάλες αξύριστες;

 

Μπήκα στο section του Heavy Metal να ζητήσω μπαγλαμά και τουμπερλέκι;

 

500 χρόνια να ζήσω, δεν θα το καταλάβω ποτέ αυτό το πράγμα. Σκυλοβαριέμαι, λες, τα adventures, να' σου μια λίστα για το πώς πρέπει να αλλάξουν. Γιατί ρε παιδιά να αλλάξουν επειδή δεν αρέσουν σε εσάς; Να αλλάξετε εσείς είδος. Θες μια απάντηση σε όλα αυτά τα "γιατί"; Καταρχάς, τι να την κάνεις την απάντηση; Αφού δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το θέμα. Αλλά άντε, ας τσιμπήσω να απαντήσω. Γιατί κάθε φορά που πήγαν να κάνουν όλα αυτά που λέτε, ξενέρωσαν και οι μεν και οι δε και πάτωσαν ποιοτικά και εμπορικά. Γιατί έφτιαξαν αυτό:

 

41101-simon-the-sorcerer-3d-windows-screenshot-huh-s.jpg41101-simon-the-sorcerer-3d-windows-screenshot-huh-s.jpg.832e81b95d94126af7a8819c4bf70548.jpg

 

και αυτό:

 

pc-44229-41337660784.jpgpc-44229-41337660784.jpg.e4ab84d45c55d697ea5628cc99ef4794.jpg

 

και αυτό:

 

gfs_27474_2_23.jpggfs_27474_2_23.jpg.367bb299ab62851a77dac15b9a554cb2.jpg

 

Το topic ονομάζεται "Nέο King's Quest". Υπάρχουν άλλα 20 topics στο forum αν ψάξεις με την ίδια ακριβώς συζήτηση, γιατί τα adventures πέθαναν, λίστα αιτημάτων για να αλλάξουν κτλ. Τουλάχιστον κρατήστε τις απόψεις σας σε ένα, μην σπαμάρετε κάθε θέμα που αφορά συγκεκριμένο παιχνίδι με αναλύσεις για ένα είδος που έχετε παρατήσει εδώ και 15 χρόνια και δεν γνωρίζετε ούτε στο ελάχιστο. Αν ασχολούσασταν έστω και λίγο, θα ξέρατε ότι τα τελευταία χρόνια κυκλοφόρησαν ένα σωρό διαμάντια ακριβώς επειδή επέστρεψαν στην "ξεπερασμένη μορφή gameplay που καλό είναι να μείνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας".

 

Όπως αυτό:

 

6.jpg6.thumb.jpg.a057c139d9772a0cad0af39f320a747e.jpg

 

και αυτό:

 

Abenteuerspiel-The-Lost-Chronicles-of-Zerzura-Feodor-745x466-8b4a340407bde2fd.jpgAbenteuerspiel-The-Lost-Chronicles-of-Zerzura-Feodor-745x466-8b4a340407bde2fd.jpg.43c4886eb310e2af494f2112c3383bc7.jpg

 

και αυτό:

 

screen_36.pngscreen_36.jpg.4435e79ec2aed1961da06e390f57ab1d.jpg

Edited by Kambia
attach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε αυτό το θέμα Alkis21 δεν έχεις δίκιο γιατί κάνεις το αντίθετο. Επειδή το νέο King's Quest δεν είναι όπως θα το περίμενες το καταδικάζεις. Πιθανότατα θα είναι πατάτα αλλά όχι γιατί άλλαξε είδος. Αντίθετα υποστηρίζω αυτήν την επιλογή. Αν θέλουν να φέρουν παλιές σειρές παιχνιδιών σε ένα νέο κοινό πρέπει να ακολουθήσουν τις επιταγές του μοντέρνου gaming.

 

Αν τώρα το ερώτημα είναι τότε τι σημασία έχει να αναβιώσουμε το King's Quest αν δεν είναι "παραδοσιακό" adventure; Η απάντηση είναι απλή: Το King's Quest αξίζει για την ιστορία του, τον κόσμο του, τους χαρακτήρες, την παραμυθένια ατμόσφαιρά του. Αν καταφέρουν να πιάσουν αυτή την ατμόσφαιρα αυτό έχει σημασία, όχι να κρατήσουν τους μηχανισμούς ενός νεκρού είδους*.

 

*Όσον αφορά τους ΑΑΑ τίτλους όπου εδώ και πάρα πολλά χρόνια δεν βγαίνουν adventures αφού δεν είναι εμπορικά βιώσιμα, φυσικά και υπάρχουν indie games τα οποία δεν αμφιβάλλω ότι είναι αξιόλογα για τους λάτρεις του είδους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή που γράφω, ο creative director του project Matt Korba έχει μπει στο group Sierra Gamers στο Facebook και βομβαρδίζεται από ερωτήσεις, τις οποίες και απαντά άμεσα. Θα προσπαθήσω να κάνω ένα ρεζουμέ όταν καταλαγιάσει ο θόρυβος να σας το ποστάρω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...