Jump to content
Sign in to follow this  
Vetus

Αποδείξεις ότι είστε παππούδες από θέμα gaming

Recommended Posts

Για ποιά από τις δύο αποδείξεις μιλάς; Eπειδή και στις δύο υπάρχουν άπειρα παραδείγματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 18/04/2018 at 9:17 PM, Vetus said:

Aς ανανεώσω την συζύτηση με νέες αποδείξεις ότι είμαι "παππούς":

- Τα παίρνω στο κρανίο όταν βλέπω ένα νέο 2D game που διαφημίζεται ως retro-style και μόνο retro-style δεν είναι. Ακόμα χειρότερα όταν διαφημίζεται ως 8bit style game ενώ έχει τεχνικά χαρακτηριστικά που σε 8bit κονσόλα ούτε γι' αστείο δεν θα άντεχαν. Βλέπεις τον κάθε άσχετο να πετάει μερικά sprites στα γρήγορα και να το βαφτίζει retro-style.

- Eκνευρίζομαι απίστευτα όταν βλέπω ένα νέο παιχνίδι να διαφημίζεται ως φόρος τιμής στα παλιά παιχνίδια ενώ έχει πιο πολλά στοιχεία της σημερινής εποχής όπως πανάθλιο character design στυλ tumblr και τίγκα στις πολιτικές αντζέντες του σήμερα (τα τελευταία χρόνια έχει γίνει της μόδας να χρησιμοποιούνται τα video games ως μέσο πολιτικής προπαγάνδας).

Συμφωνω σε ολα. Μεσα στο μυαλο μου εισαι. Ειδθκα στο θεμα σχεδιασμου και art style. Εχουν μπερδεψει τα υπεροχα sprites του παρελθοντος με τετραγωνισμενα κακοσχεδιασμενα γραφικα γιατι τα τελευταια ειναι ευκολα να τα φτιαξεις. Μετα σου πετανε και συγχρονες τεχνικες φωτισμου επανω και το βαφτιζουν ρετρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Vetus said:

Για ποιά από τις δύο αποδείξεις μιλάς; Eπειδή και στις δύο υπάρχουν άπειρα παραδείγματα.

Γι'αυτό εδώ

"Τα παίρνω στο κρανίο όταν βλέπω ένα νέο 2D game που διαφημίζεται ως retro-style και μόνο retro-style δεν είναι. Ακόμα χειρότερα όταν διαφημίζεται ως 8bit style game ενώ έχει τεχνικά χαρακτηριστικά που σε 8bit κονσόλα ούτε γι' αστείο δεν θα άντεχαν. Βλέπεις τον κάθε άσχετο να πετάει μερικά sprites στα γρήγορα και να το βαφτίζει retro-style."

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω σιχαινομαι τα "flash-ο-sprites" τα οποια συνανταμε σωρηδων σε νεα "ρετρο" 2D παιχνιδια...ακομα και τα καλοσχεδιασμενα οπως πχ το remake του Toki

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 27/4/2018 at 9:44 ΠΜ, Wally said:

Εγω σιχαινομαι τα "flash-ο-sprites" τα οποια συνανταμε σωρηδων σε νεα "ρετρο" 2D παιχνιδια...

Μπορεί κάποιος να καθορίσει τι εστί flash-ο-sprite, καθώς και εμένα με ενοχλούν αισθητικά, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό που μ' ενοχλεί.

Η υψηλή ανάλυση; Το silky smooth animation; Τα πολλά χρώματα; Το shading; Τι;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Ace said:

Μπορεί κάποιος να καθορίσει τι εστί flash-ο-sprite, καθώς και εμένα με ενοχλούν αισθητικά, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό που μ' ενοχλεί.

Η υψηλή ανάλυση; Το silky smooth animation; Τα πολλά χρώματα; Το shading; Τι;

Για μένα, το ότι δεν έχει ατέλειες το κάνει ψεύτικο.

Είναι και ένας από τους λόγους που δεν μου αρέσουν πολλά σύγχρονα κινούμενα σχέδια και anime. Πχ, στα hand drawn κινούμενα σχέδια υπάρχουν ατέλειες στις γραμμές, δεν είναι όλες το ίδιο παχιές, κάποιες έχουν κενά κλπ. Ακόμα και στο animation μπορείς να δεις ατέλειες όπως πχ τα σχήματα να παραμορφώνονται ελάχιστα. Ολες όμως αυτές οι ατέλειες ομορφαίνουν το animation γιατί κάνει μπαμ ότι είναι χειροποίητο. Παίζει και πολλά από αυτά να τα κάνουν επίτηδες (το πάχος των γραμμών πχ). Δες επίσης animations του Richard Williams (Roger Rabbit) που πολλές φορές προσπαθεί με το χέρι να φτιάξει σκηνές που να μοιάζουν 3D, με αλλαγές στην προοπτική και την κάμερα να κινείται κλπ. Είναι πραγματικά εκπληκτικό το αποτέλεσμα. Τις ίδιες σκηνές ομως αν τις έβλεπες από υπολογιστή δεν θα σου έκαναν εντύπωση.

Κάτι παρόμοιο είμαι σίγουρος ότι συμβαίνει και με το flash animation. Η "τελειότητα" πολλές φορές κάνει τα πράγματα να φαίνονται ψεύτικα και ψυχρά, χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ενα άλλο παράδειγμα είναι τα ανθρώπινα μοντέλα σε πολλά JRPGs πχ. Είναι τόσο τέλεια τα πρόσωπα, χωρίς πόρους και ατέλειες στο δέρμα (πέρα από την ελιά σε στρατηγική θέση σε σπάνιες περιπτώσεις) που στο τέλος οι χαρακτήρες πιο πολύ με κούκλες σε καταστήματα ρούχων μοιάζουν παρά με ανθρώπους.

Edited by Imgema

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/25/2018 at 12:14 PM, johnny19818 said:

Γι'αυτό εδώ

"Τα παίρνω στο κρανίο όταν βλέπω ένα νέο 2D game που διαφημίζεται ως retro-style και μόνο retro-style δεν είναι. Ακόμα χειρότερα όταν διαφημίζεται ως 8bit style game ενώ έχει τεχνικά χαρακτηριστικά που σε 8bit κονσόλα ούτε γι' αστείο δεν θα άντεχαν. Βλέπεις τον κάθε άσχετο να πετάει μερικά sprites στα γρήγορα και να το βαφτίζει retro-style."

Όπως είπα και πρίν, υπάρχουν άπειρα παραδείγματα. Απλά ρίξε μια ματιά στο Google Play και στο Steam που αρκετά 2D games με γραφικά κι animation της κακιάς ώρας να τα βαφτίζουν "retro style".

On 4/28/2018 at 9:56 PM, Ace said:

Μπορεί κάποιος να καθορίσει τι εστί flash-ο-sprite, καθώς και εμένα με ενοχλούν αισθητικά, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό που μ' ενοχλεί.

Η υψηλή ανάλυση; Το silky smooth animation; Τα πολλά χρώματα; Το shading; Τι;

Mε τον flash-o-sprites προφανώς αναφέρεται σε παιχνίδια που είναι λες και φτιάχτηκαν από ερασιτέχνες στο Flash. Ένα πράγμα σαν τα παλιά, τσαμπέ παιχνίδια που βλέπαμε στο Newgrounds στις αρχές και μέσα του '00. Ή στα τσαμπέ παιχνίδια που βλέπεις σε ιστοσελίδες για γνωστά προϊόντα και κανάλια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/28/2018 at 7:56 PM, Ace said:

Μπορεί κάποιος να καθορίσει τι εστί flash-ο-sprite, καθώς και εμένα με ενοχλούν αισθητικά, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό που μ' ενοχλεί.

Η υψηλή ανάλυση; Το silky smooth animation; Τα πολλά χρώματα; Το shading; Τι;

Αυτή έιναι μια πολύ ενδιαφέρουσα απορία που την έχω και εγώ. Όταν δηλαδή βλέπω μερικά 2d παιχνίδια μια υψηλή ανάλυση, ενώ είναι πολύ καλοσχεδιασμένα, κάτι δεν μου κολάει. Και όχι μόνο σύγχρονα retro remake, αλλά θυμάμαι ακόμα μερικά παλιότερα παιχνίδια σε 640*480 που ενώ θα έπρεπε να πω ουάου, κάτι με χαλούσε και προτιμούσα 320*200. Επίσης το HD remake του Monkey Island με χάλασε, κάποια backgrounds μου άφηναν αυτήν την προχειράδα και επίσης δεν κολούσανε οι χαρακτήρες με το background.

Ένα στοιχείο είναι αυτό, ότι ακόμα και αν έχεις καλοδουλεμένο HD art, πολλές φορές είναι πιο εμφανές πως τα sprites σε σχέση με το background δεν κολάνε, είναι σαν κολάζ χειροτεχνίας, δεν ξέρω. Αυτό θα είναι ενδιαφέρον να ακόυγαμε κάποιους artists τι είναι αυτό το στοιχείο που κάνει τα HD 2D να κολλάνε με το background και τον κόσμο. Είναι μήπως στο remake του Toki που χαλάει, ότι τα line edges είναι πολύ λεπτά; Επίσης, σκέφτομαι και εξαιρέσεις για μένα, το Spelunky HD που το έπαιζα πολύ, για κάποιο λόγο ένοιωθα πως επιτέλους HD γραφικά που είναι όλα αρμονικά και δεν με χαλάνε σαν αίσθηση. Παρόλα αυτά οι χαρακτήρες είναι λίγο cartoonish αλλά νομίζω έχουν πιο παχιές γραμμές.

Ίσως όταν έχει και 320*200 να κρύβονται πιο εύκολα τέτοιες ατέλειες, να ταιριάζουν τα sprites και το background πιο εύκολα χωρίς πολύ προσπάθεια, είναι ένα μάτσο lowres pixels που με λίγη φαντασία δείχνουν την εικόνα σαν σύνολο, ενώ σε HD είναι πιο refined η εικόνα και φαίνονται οι ατέλειες.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...