Jump to content
karapiperim

Σκάνδαλα και σκαμπρόζικα

Recommended Posts

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και τα καλά σου λόγια, karapiperim. Κι εγώ διαβάζω πάντα αυτά που γράφεις γιατί είναι και ενδιαφέροντα και επιμορφωτικα ;)

 

Σχετικά με τη Φόνσου και τον Χατζηχρήστο, δεν υπάρχει απαραίτητα αντίφαση. Ο Χ"χρήστος λέει για ηθοποιούς στις οποίες είχε "ιδιαίτερη αδυναμία" και ότι η Φόνσου ήταν "καθοριστικό κίνητρο" και "δεν θα την ξεχάσει ποτέ". Άρα μπορεί να ήταν μονόπλευρο το "αίσθημα". Δεν συνάγεται απαραίτητα από τα λόγια του ότι είχαν σχέση. Ούτε και το αντίθετο βέβαια - με την Ντίνα Τριάντη ας πούμε έφτασαν μέχρι αρραβώνα.

 

Τριάντη! Πώς δεν το σκέφτηκα το όνομά της αμέσως όταν διάβασα στο προηγούμενο ποστ σου "απο τον αριθμό ταινιών που έχει γυρίσει που είναι περίπου ίδιος με αυτόν που θυμίζει το επίθετό της οι φίλοι της εύχονται επιτέλους να γνωρίσει το δυνατό έρωτα σύντομα πριν τα χρόνια της φτάσουν το αριθμητικό επίθετο της. " Υποθέτω για αυτήν πρόκειται...

 

Ε, σίγουρα, μια που στη retrodB διαβάζω "Σε μικρή ηλικία παντρεύτηκε τον ηθοποιό Αίαντα Τριάντη και λίγο αργότερα απέκτησε άδεια ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο. Ο δεύτερός της γάμος ήταν με τον ηθοποιό και παραγωγό Λάκη Κομνηνό". Δεν θα πρέπει να υπάρχει άλλη ηθοποιός με επώνυμο "αριθμητικό" που να ήταν του πρώην συζύγου της.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

# "Θα καλέσω Πόλιτσμαν"

 

 

{Ενα σκανδαλάκι που σας χρωστάω απο προηγούμενο ποστ κι αφορά τους Αλκαίους. }

 

Βρισκόμαστε στο μακρινό 1934.

 

Ο Τίτος Βανδής είναι στα παντρολογήματα με τη Μαρία Αλκαίου, θυγατέρα της σπουδαίας ηθοποιού και πρωταγωνίστριας του Εθνικού Σαπφώς Αλκαίου και του ηθοποιού και δασκάλου στη σχολή του Εθνικού Νίκου Παπαγεωργίου

Κι έρχεται και σκάει ένα σκάνδαλο για το οποίο γράφει ο Βανδής:

 

"(....) Ο 'προκομμένος' ήταν ο άντρας της, ο Παπαγεωργίου που εκείνο τον καιρό τα είχε φτιάξει με μια νέα ηθοποιό που κι αυτή είχε αριστεύσει στη σχολή ένα χρόνο πριν και την προσλάβανε στο Εθνικό.

Δεν ήταν ούτε μήνας που η Σαπφώ την πέταξε έξω απ το θέατρο. Ευτυχώς δε σταμάτησε η καριέρα της γιατί ήτανε καλό κορίτσι, μόνο που μιλούσε πολύ. Τη βλέπω και σήμερα, ακόμα μιλάει δε σταμάτησε ποτέ. Δε μπορώ να καταλάβω τι τα θέλει τα αυτιά της.

Ο Παπαγεωργίου ξενοκοιμήθηκε μερικές μέρες κι ύστερα γύρισε. Για πολύ καιρό η Σαπφώ τον φώναζε 'πολιτσμανάκι' γιατί είχε πιάσει ένα γράμμα της κοπέλας που το υπέγραφε "Το Πολιτσμανάκι σου"..

Ο Παπαγεωργίου πάλι τη φώναζε "Οθέλλα". Ήταν και οι δύο περασμένα εξήντα, για εκείνη την εποχή γέροι. (.......)

Η κ Κατερίνα εργαζότανε στο Εθνικό όταν αποφάσισε να φύγει και να κάνει θίασο για τουρνέ. Ο Περικλής Γαβριηλίδης διαπραγματευότανε με τους ηθοποιούς. Τα συμφωνήσαμε. Όμως επενέβη ο Παπαγεωργίου που ζήτησε να εγγυηθεί η Κατερίνα τους μισθούς μας βάζοντας ενέχυρο το σπίτι της!!! Φυσικά ματαιώθηκε η πρόσληψη μας. Αργότερα κατάλαβα οτι το έκανε για να μην πάμε εμείς και να πάει το Πολιτσμανάκι του....."

Τίτος Βανδής, Κουβέντα με τους φίλους μου, εκδ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ

 

Ποια λοιπόν ηθοποιός ήταν το Πολιτσμανάκι; Ο Βανδής τη μαρτυράει με τις εξής πληροφορίες:

- Ήταν αριστούχα του Εθνικού που αποφοίτησε το 1934

- Έπαιξε επίσης το'34 μόνο ένα μήνα στο Εθνικό ( οχι πρωταγωνίστρια φυσικά)

- Κατόπιν πήγε στο θίασο της κυρίας Κατερίνας ( Κατερίνα Ανδρεάδη)

- Έκανε ( μεγάλη και κινηματογραφική) καριέρα

- Ζούσε όταν γράφτηκε το βιβλίο (1999).

Ε! Θέλετε κι άλλα; Άντε να σας πω οτι επέστρεψε στο Εθνικό σχεδόν σαράντα χρόνια αργότερα το 1970. Τι λέτε; εύκολο;

 

- Το ποστ μου έδωσε ιδέα για έρωτες μεταξύ καθηγητών και μαθητριών.. Είναι πολλές και θα επιστρέψω πάραυτα-

 

@ Ελέφαντα έχεις το απόλυτο 2/2. Αλλά εδώ σε θέλω!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπα, δεν δοκιμάζω καν. Από σύμπτωση βρήκα τα προηγούμενα, η Μάγια Μελάγια ήταν εύκολη (μόνο αυτή και τη Μάγια Λυμπεροπούλου ξέρω από Μάγιες, και προφανώς δεν ήταν η δεύτερη), και την Τριάντη δεν 8α την έβρισκα αν δεν την είχε αναφέρει ο Χατζηχρήστος στο επόμενο ποστ σου. Πόσω μάλλον που τώρα μιλάμε για ηθοποιό που την εποχή για την οποία θυμάμαι κάποια λίγα πράματα ήταν μεγάλη. Μόνο στοιχείο είναι ότι πέθανε "πλήρης ημερών" που λένε και τα σχετικά κλισέ όταν πεθαίνει κάποιος ενενηντάρης, διότι για να αποφοιτήσει το 1934 και να πεθάνει μετά το 1999 ήταν μιας κάποιας ηλικίας. Αλλά είναι σίγουρα αρκετές. Π.χ. η Τζόλυ Γαρμπή (1913-2002) που είχε και πάρε-δώσε με το Εθνικό. (Βαρέθηκα να συνεχίσω μετά το Γ).

 

Οι συρρετρομανιακοί όμως έχουν πολύ μεγαλύτερες γνώσεις σ' αυτά από μένα, οπότε περιμένω να την μαντέψει κάποιος άλλος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μη μου πεις ότι *ήταν* η Τζόλυ Γαρμπή! Απλώς κοίταξα στην αλφαβητική λίστα ηθοποιών της Βικιπαίδειας για ηθοποιούς που ταίριαζαν στις χρονιές που μας έδωσες και που είχαν παίξει στο Εθνικό και η Γαρμπή ήταν η πρώτη. Αν την έλεγαν Τζόλυ Μορίδη δεν θα την διάλεγα.

 

Οπότε αν την βρήκα έχεις δίκιο, είμαι τυχερός οπότε θα βρω στο δρόμο μου πεταμένο ένα δελτίο Τζόκερ που θα κερδίσει. Δεν χρειάζεται να παίξω.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

# " Είμαι ερωτευμένος με μια δεκαεξάρα κι ότι κι αν μου λένε εγω δε δίνω δεκάρα"

 

 

Το Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου διαχείρισης ερωτικών κρίσεων απονέμεται πανάξια στο Λυκούργο Καλλέργη. Η ιστορία συνοπτικά είναι η εξής:

Ο γεννημένος το 1914 Καλλέργης μετά το διαζύγιο του απο τη Μαρία Φωκά γνώρισε μια μικρή κοπέλα της β' γυμνασίου που ζούσε στην ίδια πολυκατοικία με αυτόν(1962). Η νεαρή Τζένη Κολλάρου, ήταν θαυμάστρια του και σταδιακά αναπτύχθηκε μεταξύ τους ρομαντικό ειδύλλιο το οποίο ωστόσο έμοιαζε καταδικασμένο εξαιτίας της μεγάλης διαφοράς ηλικίας.

Ο Καλλέργης σαμπόταρε επιπλέον το ειδύλλιο καθώς μπερδευόταν και σε άλλες παράλληλες σχέσεις. Έτσι, εκτός απο την ( μάλλον πλατωνική για χρόνια) σχέση του με την Τζένη διατηρούσε σχέση με την Θεανώ ( ως το '62) και με τη Μίκα (ως το '65). Το '66 εμφανίστηκε στον πολυπαθή και πολυπληθή του βίο η Κική.

Αφού Θεανώ και Μίκα φύγαν απο τη μέση μείναν τελικές διεκδικήτριες του Λυκούργου η Τζένη κι η Κική. Ο άνθρωπος κουρασμένος και μη γνωρίζοντα πως να ξεμπλέξει απο την ιδιάζουσα κατάσταση που είχε διαμορφωθεί έπραξε το αδιανόητο. Κάλεσε τις υποψήφιες στο σπίτι του για να συζητήσουν όλοι μαζί τι έπρεπε να γίνει. Βρισκόμαστε πια στο 1971. Ο ίδιος περιέγραψε τα γεγονότα:

" Έτσι λοιπόν μια μέρα κάλεσα και τις δύο, ιδιαίτερα την καθεμία, την ίδια μέρα και ώρα στο σπίτι μου χωρίς βέβαια να γνωρίζουν το λόγο αυτής της κοινής και παράλογης συνάντησης. Ήρθαν. Τους είπα να καθίσουν και κάθισαν. Υπήρξε μια παγωμάρα και αμηχανία όχι μόνο απο πλευράς τους αλλά κι απο μένα. Κάποια στιγμή τους λέω με αφέλεια: " Σας κάλεσα για να σας πω πως θα πρέπει να αποφασίσετε μεταξύ σας ποιά απο τις δύο σας θα μείνει κοντά μου κι έτσι να λύσουμε αυτό το πρόβλημα..."

Ακολούθησε μια παγερή σιωπή. Τότε η Τζένη σηκώθηκε και είπε "δεν έχω τίποτα να πω, αίρεται" κι έφυγε κλείνοντας πίσω της την πόρτα. Η Κική πετάχτηκε απάνω έξω φρενών δημιουργώντας μου μια μεγάλη σκηνή. Τότε κατάλαβα την αφέλεια μου αλλά και τη διαφορά ανάμεσα στις δύο...."

Λ. Καλλέργης " Στο διάβα του πολυτάραχου 20ου αιώνα" σελ 354 εκδ ΛΙΒΑΝΗ

 

 

-Μη μείνετε με την απορία, να σας πω πως λίγες μέρες μετά το περιστατικό ο Λυκούργος έκανε τελικά πρόταση γάμου στην Τζένη, κάνανε κι ένα γιο και ζήσανε αυτοί καλά. Η Κική δεν ξέρω.-

 

 

# " Βρήκα το κλειδί στην πόρτα σου επάνω κι ήρθα για να δω με σενα τι θα κάνω.."

 

Αφορμή του ποστ στάθηκε η πρόσφατη συνέντευξη της Κατερίνας Χέλμη στη Lifo όπου ανάμεσα στα άλλα ρωτήθηκε για τους βεντετισμούς της Αλίκης.

Το αρνήθηκε και συμπλήρωσε.."Τα ίδια λένε και για τη Νίκη Τριανταφυλλίδη, με την οποία δούλεψα πολύ στο πλαίσιο του φεστιβάλ και ήμασταν τρεις φορές αγαπημένες."

Πηγή: www.lifo.gr

Ξεσκονισα λοιπόν τα κιτάπια μου να βρω σε τι αναφέρεται. Και βρήκα κατιτίς..

Η Νόνικα Γαληνέα ήταν αυτή που ξεκαθαρα εξέθεσε την Τριανταφυλλίδη όταν απάντησε σε ερώτηση για το πως έγινε ζευγάρι με τον Αλεξανδράκη.

'Με τον Αλέκο, πρωτοδουλέψαμε μαζί στο θέατρο Μετροπόλιταν της λεωφόρου Αλεξάνδρας, στα 'Μεγάλα Χρόνια' του Γεωργίου Ρούσσου, ένα έργο για τη ζωή του Διονυσίου Σολωμού, που το σκηνοθετούσε ο Αλέξης Μινωτής. Πολύ μεγάλος θίασος. Πρωταγωνίστρια στο ρόλο της Φαρμακωμένης η Νίκη Τριανταφυλλίδη. Εγώ έπαιζα την Κοντέσα Σολωμού. Μοιραζόμουν το ίδιο καμαρίνι με την Τριανταφυλλίδη. Ένα βράδυ, στις 29 Ιουνίου 1969, μέρα Σάββατο, βγαίνοντας απ' το καμαρίνι μας με κλείδωσε μέσα και έφυγε.

Άρχισα να φωνάζω. Ο φύλακας δεν υπήρχε περίπτωση να με ακούσει. Αν και φορούσε διπλά ακουστικά, ήταν θεόκουφος. Και με άκουσε ο Αλεξανδράκης από τη μάντρα - δυο τετράγωνα πιο κάτω - όπου είχε πάει να πάρει το αυτοκίνητό του. Γύρισε πίσω και μου άνοιξε μαζί με το φύλακα, γιατί η άλλη είχε βάλει λουκέτο.

 

Του είπα πως δεν είχα αυτοκίνητο, παρόλο που είχα, ένα κάμπριο Triumph διθέσιο, το οποίο μόλις είχα πάρει. Το είχα στην ίδια μάντρα που είχε κι εκείνος το δικό του, αλλά μια και ο Αλέκος έμενε στη Γλυφάδα κι εγώ στον Αστέρα της Γλυφάδας με πήγε εκείνος. Στη διαδρομή έτρεμα ολόκληρη από τρακ και νόμιζα πως θα τρελαινόμουν. Όταν βγήκε απ' το αυτοκίνητο για να με καληνυχτίσει, του είπα (πώς το τόλμησα ούτε ξέρω): ''Φίλησέ με''. Εκείνος μου είπε: ''Ασ' το καλύτερα'', και το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι βρεθήκαμε κάτω από ένα δέντρο ενώ τ' αυτοκίνητα περνούσαν το ένα πίσω απ' τ' άλλο ρίχνοντας τα φώτα τους πάνω μας….''

 

Χρόνια πριν αυτή τη διήγηση η Γαληνέα είχε μιλήσει πάλι για το περιστατικό χωρίς να αναφέρει το όνομα της Τριανταφυλλίδη, λέγοντας πως κάποια ηθοποιός την κλείδωσε στο καμαρίνι επειδή ζήλευε τη συμπάθεια που της έδειχνε ο Αλεξανδράκης.

 

Και για να μην κάνω μισές δουλειές να συμπληρώσω πως Χέλμη - Γαληνέα έχουν κοντραριστεί στο παρελθόν όταν η πρώτη δήλωσε πως σε μια σκηνή που έπρεπε να φιλήσει τον Αλεξανδράκη μύριζε το στόμα του τσιγάρο και τη Νόνικα να της επιτίθεται για ασέβεια στη μνήμη του.

 

" Παρουσιάσατε όπλα!! Επιτέλους ένας εραστής στο ελληνικό θέατρο!!" Είχε γραφτεί για τον Αλέκο στις εφημερίδες στο ντεμπούτο του στο σανίδι. Κι ήταν το πιο όμορφο και το πιο ταιριαστό καλωσόρισμα για τον σημαντικότατο αυτόν ηθοποιό μας που τα κορίτσια ακόμα σφάζονται για πάρτη του!!

Edited by karapiperim
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

 

 

Michel Vaillant -ενόψη της απάντησης- αλλά κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι που συμμετέχουμε/θα συμμετάσχουμε μελλοντικά στο παρών thread

επειδή παλαιότερα έχει δημιουργηθεί θέμα

όπως θα δείτε π.χ. στην παρουσίαση/συνέντευξη του Retromaniax.gr

 

 

http://www.lifo.gr/articles/print_articles/80722

http://www.ough.gr/index.php?mod=art...op=view&id=424

 

όπως και κάποιο νομικό περιστατικό που -αν θυμάμαι καλά- αναφέρθηκε στο θέμα/thread με το "τι απέγιναν οι παλαιότεροι ηθοποιοί"

 

για περιπτώσεις/θέματα τα οποία είναι εν δυνάμη ...."ακανθώδη" ας είμαστε λίγο προσεκτικοί στο τι και πως το διατυπώνουμε και κυρίως να αναφέρουμε πάντα τις πηγές μας .

 

Απαντώ μετά απο μήνες γιατί δεν είχα μπει στη σελίδα. Προσωπικά επιλέγω, όπως και στο αρχικό μου σχόλιο να μην αναφέρω ονόματα , έστω και μέσα απο "κομψή' απόδοση των γεγονότων. Αναφέρθηκα σε ένα περιστατικό που οι πολύ παλιότεροι το θυμόμαστε απο εφημερίδες κλπ της εποχής.

 

Αν βέβαια κρίνεται σαν "ακανθώδες" το σχόλιο, να το κατεβάσω. Αλλα, για "σκάνδαλα και σκαμπρόζικα" μιλάμε! Επιπλέον, αναφέρεται συχνά και απο νεώτερες "πηγές", Εδώ σχετικά απο τη "Μηχανή του χρόνου"

 

http://www.mixanitouxronou.gr/meres-...olimpousan-mo/

 

και απο τον Λυμπερόπουλο

 

http://liberopoulos.gr/listcats3.php...from=&ucat=12&

Edited by Michel Vaillant
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Απαντώ μετά απο μήνες γιατί δεν είχα μπει στη σελίδα. Προσωπικά επιλέγω, όπως και στο αρχικό μου σχόλιο να μην αναφέρω ονόματα , έστω και μέσα απο "κομψή' απόδοση των γεγονότων ('αρραβώνες" κλπ). Αναφέρθηκα σε ένα περιστατικό που οι πολύ παλιότεροι το θυμόμαστε απο εφημερίδες κλπ της εποχής.

 

Αν βέβαια κρίνεται σαν "ακανθώδες" το σχόλιο, να το κατεβάσω. Αλλα, για 'σκάνδαλα και σκαμπρόζικα μιλάμε! Επιπλέον, αναφέρεται συχνά και απο νεώτερες "πηγές", Εδώ σχετικά απο τη "Μηχανή του χρόνου" http://www.mixanitouxronou.gr/meres-...olimpousan-mo/

 

και απο τον Λυμπερόπουλο

 

http://liberopoulos.gr/listcats3.php...from=&ucat=12&

Edited by Michel Vaillant

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Απαντώ μετά απο μήνες γιατί δεν είχα μπει στη σελίδα. Προσωπικά επιλέγω, όπως και στο αρχικό μου σχόλιο να μην αναφέρω ονόματα , έστω και μέσα απο "κομψή' απόδοση των γεγονότων. Αναφέρθηκα σε ένα περιστατικό που οι πολύ παλιότεροι το θυμόμαστε απο εφημερίδες κλπ της εποχής.

 

Αν βέβαια κρίνεται σαν "ακανθώδες" το σχόλιο, να το κατεβάσω. Αλλα, για "σκάνδαλα και σκαμπρόζικα" μιλάμε! Επιπλέον, αναφέρεται συχνά και απο νεώτερες "πηγές", Εδώ σχετικά απο τη "Μηχανή του χρόνου"

 

http://www.mixanitouxronou.gr/meres-...olimpousan-mo/

 

και απο τον Λυμπερόπουλο

 

http://liberopoulos.gr/listcats3.php...from=&ucat=12&

 

 

 

για περιπτώσεις/θέματα τα οποία είναι εν δυνάμη ...."ακανθώδη" ας είμαστε λίγο προσεκτικοί στο τι και πως το διατυπώνουμε και κυρίως να αναφέρουμε πάντα τις πηγές μας .

 

To συγκεκριμμένο thread έχει αναμφίβολα ενδιαφέρον και θέμα που "γαργαλάει" λίγο πολύ τους περισσότερους από εμάς.

 

Η πρόθεση/στόχευση του σχόλιου μου ήταν κυρίως προληπτική προκειμένου να συνεχίσει να υπάρχει και να εμπλουτίζεται με περιεχόμενο το thread.

 

Ίσα ίσα περιμένουμε με ενδιαφέρον περισσότερα spicy παραλειπόμενα ......

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...