Jump to content
George13

Ποιούς έλληνες σκηνοθέτες δεν συμπαθείτε (ταινίες)?

Recommended Posts

Θα ήθελα να μαθω ποιούς σκηνοθέτες δεν συμπαθείτε τις ταινίες τους.Άμα μπορείτε αιτιολογήστε το.Θα ξεκινήσω εγώ με τον Κωστα Καραγιάννη που μαζί με την εταιρία παραγωγής του συνέλαβε στην παρακμή του ελληνικού σινεμά.Γύριζε 10 ταινίες το χρόνο, με φτηνο budget (αν εξαιρέσεις τα λεφτά των ηθοποιών) με πρωταγωνιστές γνωστούς αστέρες της εποχης.Μερικές ταινίες του που θεωρώ τις χειρότερες ειναι Ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά, Τον αράπη και αν το πλένεις, Το πιο λαμπρό αστέρι κα.

Edited by George13

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Rakeesh said:

Βαγγελη Φουρνιστακη, Ομηρο Ευστρατιαδη...

Φαντάζομαι λόγω των ερωτικών ταινιών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν εχω ιδεα.

Τους αναφερω λογω των κακης ποιοτητας (βιντεο)ταινιων που γυρισαν στα 80. Επισης οι προσφατες ταινιες το Ευστρατιαδη (Ποντιοι 2, Ροδα 4) δεν βλεπονταν.

Παντως δεν εχω και μεγαλες γνωσεις πανω σε αυτα, μπορει να υπαρχουν αλλοι πολυ χειροτεροι, αλλα αυτους εχω υποψη σαν ονομα :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκινάω και εγώ

1. Κώστας Καραγιάννης. Κάκιστες και προχειροφτιαχμένες οι ταινίες που γύριζε (και οι περισσότερες βιντεοταινίες του)

2. Γιώργος Παπακώστας. Εδώ και αν μιλάμε για κάκιστες ταινίες εκτός από κάποιες ταινίες με τον Τάσσό Γιαννόπουλο που ήταν υποφερτές

3.Όμηρος Ευστρατιάδης. Όχι για τις ερωτικές του ταινιες αλλά για την ποιότητα των βιντεοταινιών του

4. Γιάννης Χαρτοματζίδης

5. Βαγγέλης Φουρνιστάκης

6. Ανδρέας Κατσιμιτσούλιας

Για τους ίδιους λόγους με τον Ευστρατιάδη

7. Νίκος Ζερβος. Ταινίες για τα μπάζα εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (π.χ Γυναίκες Δηλητήριο, Τηλεκανίβαλοι)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν συμπαθω ολους τους κουλτουριαρηδες. Π.χ. Κουνδουρος, Κακογιαννης, Τζιμας, Μανθουλης, Κανελλοπουλος, κ.λ.π.

Οι σκηνοθετες αυτοι δεν ηταν αναξιοι. Καθε αλλο. Και αξιοι ηταν και ταλαντουχοι και γνωστες του αντικειμενου τους. Το θεμα ειναι ομως οτι το ταλεντο τους το διοχευτευαν σε λαθος κατευθυνση. Σε μια συγκεκριμενη κατευθυνση που εμενα και καθολου δεν μου αρεσει και αντιθετη με βρισκει. Ταινιες κουλτουρε, μαυρες, μιζερες και πολλες φορες ακαταλαβιστικες γιατι, πως να το κανουμε, ετσι ειναι η....Υψηλη Τεχνη.

Ξανατονιζω πως οι ανθρωποι αυτοι ηταν ταλαντουχοι, αλλα  ο τιτλος του θεματος μιλαει για αντιπαθειες κι εγω αυτους τους αντιπαθω.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, bambinella 100 said:

Δεν συμπαθω ολους τους κουλτουριαρηδες. Π.χ. Κουνδουρος, Κακογιαννης, Τζιμας, Μανθουλης, Κανελλοπουλος, κ.λ.π.

Οι σκηνοθετες αυτοι δεν ηταν αναξιοι. Καθε αλλο. Και αξιοι ηταν και ταλαντουχοι και γνωστες του αντικειμενου τους. Το θεμα ειναι ομως οτι το ταλεντο τους το διοχευτευαν σε λαθος κατευθυνση. Σε μια συγκεκριμενη κατευθυνση που εμενα και καθολου δεν μου αρεσει και αντιθετη με βρισκει. Ταινιες κουλτουρε, μαυρες, μιζερες και πολλες φορες ακαταλαβιστικες γιατι, πως να το κανουμε, ετσι ειναι η....Υψηλη Τεχνη...

Τον Κακογιάννη και τον Τζίμα, προσωπικα, δεν θα τους χαρακτήριζα κουλτουρέ σκηνοθέτες.Θα ήθελα να μάθω ποιές ταινίες τους δεν σου αρέσουν(ειδικά του Κακογιάννη).

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, George13 said:

Τον Κακογιάννη και τον Τζίμα, προσωπικα, δεν θα τους χαρακτήριζα κουλτουρέ σκηνοθέτες.Θα ήθελα να μάθω ποιές ταινίες τους δεν σου αρέσουν(ειδικά του Κακογιάννη).

Και οι δυο ειχαν πολυ διαφορετικο τροπο γραφης απο τους περισσοτερους Ελληνες σκηνοθετες της εποχης. Ο ταφος των εραστων, του Τζημα, ας πουμε, δεν ειναι ταινια που μπορεις να τη συγκαταλλεξεις στις εμπορικες. Εχει την ομορφια της σε πολλα σημεια, αλλα και αυτη και οι περισσοτερες κουλτουριαρικες δεν μου ταιριαζουν. Δεν μου καθονται καλα. Αντιθετα, ο Αστραπογιαννος, του ιδιου σκηνοθετη, ξεφευγει απο τη συνηθισμενη ματια του δημιουργου του και ειναι μια ταινια στρωτη και ευχαριστη στην παρακολουθηση, ισως μαλλον επειδη ανηκει στη Φινος Φιλμ.

Απο Κακογιαννη δεν αντεχω τη Στελλα επειδη ειναι το ακρον αωτον της κουλτουρας, για ολα αυτα που πρεσβευει η ιδια η ταινια, και για την πρωταγωνιστρια της που δε θελω να τη βλεπω ουτε ζωγραφιστη.

Επισης το Πανω κατω και πλαγιως μου φανηκε μια σαχλαμαρα και μιση και οσο για το Κοριτσι με τα μαυρα και το Τελευταιο ψεμα, ειναι και οι δυο επηρεασμενες απο τον ιταλικο Νεορεαλισμο που δεν μου παει και δεν μου αρεσει.

Edited by bambinella 100
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω δει μπόλικες ταινίες που ήταν απαίσιες και δεν θυμάμαι τους σκηνοθέτες τους, αλλά από τους γνωστούς πιστεύω κι εγώ πως ο χειρότερος ήταν ο Καραγιάννης ακριβώς διότι χρησιμοποίησε αστέρες του τότε κινηματογράφου και έκανε ταινίες πολύ εμπορικές αλλά με χοντροκομμένο φτηνιάρικο χιούμορ και σκηνοθεσία χωρίς καμιά φαντασία. Καμία σχέση με τις ταινίες του Σακελλάριου για παράδειγμα, ειδικά τις παλιές. (Περιορίζομαι στις ταινίες του τελείως εμπορικού κινηματογράφου). Ο Ευστρατιάδης δεν ήταν ατάλαντος, νομίζω, άσχετα αν οι περισσότερες ταινίες του, αν όχι όλες, ήταν για πέταμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26/11/2018 at 4:29 ΜΜ, bambinella 100 said:

Και οι δυο ειχαν πολυ διαφορετικο τροπο γραφης απο τους περισσοτερους Ελληνες σκηνοθετες της εποχης. Ο ταφος των εραστων, του Τζημα, ας πουμε, δεν ειναι ταινια που μπορεις να τη συγκαταλλεξεις στις εμπορικες. Εχει την ομορφια της σε πολλα σημεια, αλλα και αυτη και οι περισσοτερες κουλτουριαρικες δεν μου ταιριαζουν. Δεν μου καθονται καλα. Αντιθετα, ο Αστραπογιαννος, του ιδιου σκηνοθετη, ξεφευγει απο τη συνηθισμενη ματια του δημιουργου του και ειναι μια ταινια στρωτη και ευχαριστη στην παρακολουθηση, ισως μαλλον επειδη ανηκει στη Φινος Φιλμ.

Απο Κακογιαννη δεν αντεχω τη Στελλα επειδη ειναι το ακρον αωτον της κουλτουρας, για ολα αυτα που πρεσβευει η ιδια η ταινια, και για την πρωταγωνιστρια της που δε θελω να τη βλεπω ουτε ζωγραφιστη.

Επισης το Πανω κατω και πλαγιως μου φανηκε μια σαχλαμαρα και μιση και οσο για το Κοριτσι με τα μαυρα και το Τελευταιο ψεμα, ειναι και οι δυο επηρεασμενες απο τον ιταλικο Νεορεαλισμο που δεν μου παει και δεν μου αρεσει.

Το "Πανω κάτω και πλαγίως" για μένα απ' τις χειρότερες ταινίες των 90ς και σίγουρα η χειρότερη του Κακογιάννη.

 

εμένα με κούραζε λίγο ο Ντίνος Δημόπουλος.Μου έδινε την εντύπωση ότι δρούσε όχι ως σκηνοθέτης αλλά ως διεκπεραιωτής (ρουτινιάρικα δηλαδή-χωρίς εννοείται να υποτιμώ την αξία του ως σκηνοθέτη και  τις εξαιρετικές του ταινίες).Ενώ αν παρατηρήσουμε τις ταινίες Τσιώλη στην  Φίνος Φίλμς περίοδό του,βλέπουμε ότι είχε πιο ευφυή σκηνοθεσία με νεύρο...Εννοείται ταινιάρες έκαναν και ο Δημόπουλος και ο Τσιώλης....

Edited by paulochelao24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...