Jump to content

Recommended Posts

Πολύ ενδιαφέρον... Μέχρι πρότινος, δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου.

 

Πολύ "προχώ" για την εποχή του. Κακά τα ψέμματα πάντως, για τον αγγλικό καιρό είναι αποτρεπτικό (τα πρώτα 4' του βίντεο, τα πέρασα αναλογιζόμενη το βροχομάνι που είχα φάει όταν είχα βρεθεί για ένα εύλογο χρονικό διάστημα στην Αγγλία... Όσο καιρό ήμουν εκεί, it was raining cats & dogs -κυριολεκτικά όμως! :P).

Φανταστείτε τον οδηγό του vehicle, ντυμένο σαν αστροναύτη τίγκα στα νάυλον και στ' αδιάβροχα το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου (όπως φαίνεται στο ~5' του βίντεο πιο πάνω), σκεφτείτε το χαμηλό του ύψος (θα τρώει όλα τ' απόνερα στη μάπα... Για όσους οδηγάτε μηχανή κι έχει τύχει να οδηγήσετε σε βροχή, καταλαβαίνετε τι εννοώ! :D), σκεφτείτε τις δυνατότητές του και δε θα είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς, γιατί δεν έπιασε - τουλάχιστον στη συγκεκριμένη αγορά.

 

Τώρα, μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αλλά επί της ουσίας, δεν ξέρω αν θα το προτιμούσα για μετακινήσεις....

Μαριάννα, εκτός από το ότι είσαι εκτεθειμένος στις καιρικές συνθήκες, είναι οι εγγενείς αδυναμίες όλων των ηλεκτρικών οχημάτων:μικρή ροπή και ισχύς (γιατί αλλό μια μπαταρία και άλλο το άπειρο δίκτυο που τροφοδοτεί πχ μια ηλεκτρική μηχανή τρένου). Μικρή εμβέλεια, μεγάλο χρονικό διάστημα για να ξαναφορτώσεις την μπαταρία. Επίσης, αν μείνεις από μπαταρία στον δρόμο...πάπα. Αυτό είναι. Πρέπει να σπρώξεις. Ενώ πχ μια φίλη μου...πήρε βενζίνη από το μπακάλικο για να βάλει στο μηχανάκι της! (Λύση έσχατης ανάγκης). Διάβασα ένα άρθρο στο Spiegel Online όπου μιλούσε ο διευθυντής της ηλεκτρικής Φολκσβαγκεν και έλεγε ότι θα έχουμε για πολύ, πολύ καιρό ακόμα τις μηχανές εσωτερικής καύσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαφωνώ μόνο στο κομμάτι της ροπής και φυσικά στην θεώρηση της vw. Οι Ιάπωνες είναι ήδη πολύ μπροστά στην ηλεκτροκίνηση από δαύτους όπως άλλωστε και η gm με τα ampera/volt!

Απλά τους βολεύει στην vw να είναι έτσι τα πράγματα...βάζουμε ένα τούρμπο και μετά πουλάμε "θαυματα" στον κόσμο αμφιβόλου αξιοπιστίας. όποιος ξέρει καταλαβαίνει...

----

Ο Θείος Clive ήταν μπροστά από της εποχή του και στο θέμα του c5...επρόκειτο για τρομερό εφευρέτη, οραματιστή που απλά δεν ήξερε να προμοτάρει τα προϊόντα του όντας άσχετος σε θέματα μάρκετινγκ...για μένα ο συγκεκριμένος θα μπορούσε να προσφέρει πολλά ακόμα. Τώρα εστιάζει μόνο στις νεαρές γυναίκες...

Share this post


Link to post
Share on other sites
είναι οι εγγενείς αδυναμίες όλων των ηλεκτρικών οχημάτων:μικρή ροπή και ισχύς (γιατί αλλό μια μπαταρία και άλλο το άπειρο δίκτυο που τροφοδοτεί πχ μια ηλεκτρική μηχανή τρένου). Μικρή εμβέλεια, μεγάλο χρονικό διάστημα για να ξαναφορτώσεις την μπαταρία. Επίσης, αν μείνεις από μπαταρία στον δρόμο...πάπα. Αυτό είναι.....

 

Άμα, μέσα στο μυαλό μου είσαι?! :D

Νομίζω ότι είπες όλα αυτά που είχα στο μυαλό μου.

Όταν βλέπω μια ιδέα, προσπαθώ να την προσαρμόσω πάνω μου και να δω πόσο χρηστική θα μου ήταν... Στην προκειμένη περίπτωση, βλέπω μόνο πολλά προβλήματα (φυσικής, μηχανικής, πρακτικά) και ελάχιστες δυνατότητες, αν και πρέπει να ομολογήσω ότι είναι τολμηρή έως έξυπνη προσέγγιση!

 

Δεν νομιζω οτι χρειαζεται καποιος να αναφερει περισσοτερα για να καταλαβει γιατι απετυχε το συγκεκριμενο οχημα και μαζι του παρεσυρε και την εταιρια του θειουλη (και την εριξε στα χερια του Ζαχαρη...):(

 

Μάλλον έχεις δίκιο - δεν το έκανα σκόπιμα! #)

Σαν καταναλώτρια μιλάω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το service του C5 το είχε αναλάβει η εταιρεία Hoover γνωστή από τις ηλεκτρικές σκούπες.

 

attachment.php?attachmentid=17080&d=1263289892

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για την ιστορία, ιδού και το επίμαχο άρθρο: http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,812312,00.html Φιλε Spyro_s, συμφωνώ απόλυτα στο θέμα του Θείου, αλλά τότε ήταν πολύ νωρίς για οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα, φαντάσου ότι είχε μπαταρία νικελίου-καδμίου! Οι μπαταρίες λιθίου και υδριδίου-μετάλλου δεν είχαν καν εφευρεθεί. Τώρα, αν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο επικρατήσει στο μέλλον, θα το δούμε. (Και προπαντώς, το ρεύμα που θα κινήσει όλα αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα, πρέπει να παραχθεί κάπου!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλοοο...ας ευχηθουμε με την ευκαιρια στο Θειο...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

 

Να φερει η Angie την τουρτα, να αναψουν εναν γομολαστιχα και να της μαθει ο Θειος να παιζει Panama Joe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αναφερθηκε το Revenge of the C5 (1986) απο την Αtlantis software.

Φυσικα για τον Amstrad.

 

 

5a6c2bfb7f5b4_RevengeoftheC5(E)_1.jpg.9f0bbf448741f120678b4d52e51cfc37.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτάξτε τι τροποποιήσεις έκανε αυτός ο τύπος σε ένα C5:

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oσο μεγαλωνω μαθαινω ,δεν ειχα ιδεα για το Zike του Μπαρμπα Κλαϊβ.

Link

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...