Ξένοι ηθοποιοί - Ξένες ταινίες του '40, '50, '60 που αγαπήσαμε.

Βλέπω τα φθινοπωρινά φύλλα με την Τζόαν Κρόφορντ, θα γίνει από τις αγαπημένες μου ταινίες το ξερω. Και πάντα σαν γυναίκες πρέπει να είμαστε προσεκτικές όταν βλέπουμε έναν άνδρα αμέσως να μας πλησιάζει με το που μας γνωρίζει και να τάζει γάμο, it's a trap, 80 στις εκατο φορές, έτσι συμβαίνει και στην μιλλυ στην ταινία. Κούκλος αυτός , μικρότερος με καλη δουλειά και τον τρελαίνει απο την πρωτη στιγμη ενώ δεν είναι στην πρώτη της νιότη η κοπέλα και κλειστός άνθρωπος, όμως υπάρχουν και ένοχα μυστικά από πίσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Βλέπω τα φθινοπωρινά φύλλα με την Τζόαν Κρόφορντ, θα γίνει από τις αγαπημένες μου ταινίες το ξερω. Και πάντα σαν γυναίκες πρέπει να είμαστε προσεκτικές όταν βλέπουμε έναν άνδρα αμέσως να μας πλησιάζει με το που μας γνωρίζει και να τάζει γάμο, it's a trap, 80 στις εκατο φορές, έτσι συμβαίνει και στην μιλλυ στην ταινία. Κούκλος αυτός , μικρότερος με καλη δουλειά και τον τρελαίνει απο την πρωτη στιγμη ενώ δεν είναι στην πρώτη της νιότη η κοπέλα και κλειστός άνθρωπος, όμως υπάρχουν και ένοχα μυστικά από πίσω.

To εχω δει πολλες φορες και ειναι και δικο μου αγαπημενο.
Εμ, η αλλη (Vera Miles) που τα εφτιαξε με τον πεθερο της κι αυτος με την νυφη του;
 
To εχω δει πολλες φορες και ειναι και δικο μου αγαπημενο.
Εμ, η αλλη (Vera Miles) που τα εφτιαξε με τον πεθερο της κι αυτος με την νυφη του;
Με τον πεθερό μπαμπι γι αυτό το παιδί τρελάθηκε τι θα κανε και τον έβγαλαν μυθομανη, άχρηστο, κλεφτη και χαμένο κορμί ενω ηταν ενας συναισθηματα και ψυχικα άρρωστος άνθρωποςπου εχρηζε βοηθειας. Ευτυχώς που είχε άγγελο φύλακα την μιλλυ. Θα επανέλθω
 
Με τον πεθερό μπαμπι γι αυτό το παιδί τρελάθηκε τι θα κανε και τον έβγαλαν μυθομανη, άχρηστο, κλεφτη και χαμένο κορμί ενω ηταν ενας συναισθηματα και ψυχικα άρρωστος άνθρωποςπου εχρηζε βοηθειας. Ευτυχώς που είχε άγγελο φύλακα την μιλλυ. Θα επανέλθω

Βεβαια, δεν ειναι και λιγο να πιασεις την γυναικα σου στα πρασα με τον πατερα σου. Τρως κεραμιδα στο δοξα Πατρι.
 
Βεβαια, δεν ειναι και λιγο να πιασεις την γυναικα σου στα πρασα με τον πατερα σου. Τρως κεραμιδα στο δοξα Πατρι.
Που έμπλεξε η γυναίκα καλύτερα μόνη και μοναχική αυτός το χάσε και την θεώρησε ως συνεργο πατέρας και νύφης. Αλοιμονο την πλακώνει στο ξυλο, δηλ.μια έτσι μια αλλιώς. Μέχρι γραφομηχανή της πέταξε και αντε ποτέ να κλαίει ποτέ να γελά , ποτέ να επιστρέφει στην παιδική του ηλικία, πότε να την απειλεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τελικά δεν ξέρεις ποιον να λυπηθείς πιο πολύ την μιλλυ μια μεσηλικη , μοναχική γυναίκα η τον ασταθή, ψυχικά άρρωστο μπερτ με το ασχημο παρελθον. Από ότι φαίνεται είχαν γύρω στα 15 χρονια διαφορά το ζεύγος οπότε έκανε λίγο και την μητέρα η μιλλυ στην σχεση . Από ότι κατάλαβα η κοπέλα είχε μια άτυχη σχέση χρόνια πριν( είχε τον πατερα της κατακοιτο)και μετά έμεινε μόνη στον κόσμο. Τώρα την αγάπησε ο νεαρός ποτε; εδώ σας θελω, ναι και όχι κατά με , ίσως όταν ξαναβρίσκει τον εαυτο του να μπορέσει να εκτιμήσει τον υπέροχο χαρακτήρα της.
αρχείο λήψης.jpeg
 
Έχω μείνει με την Κρόφορντ ειλικρινά βλέπω την ταινία δηλ.εχω μείνει μιλάμε για μικρό παιδί τωρα
 
H Κρόφορντ ήταν εν ζωή το 1981, καλά δεν πιάστηκε με την νταναγουει μαλλί με μαλλί. Η νταναγουει την κάνει όχι απλά πειστικά την μπερδεύεις με την Τζόαν πολλές φορές, την μελέτησε άψογα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.
 
Έχει η ερτφλιξ το κάποτε στο Χόλιγουντ όπου είναι γύρω από τον φόνο της σαρα τειτ αλλά τόσο σεξ και βία δεν την αντέχω ενώ το θέμα με ενδιαφερει. Γιατί βάζουν τόσο σεξ και βία, ας βάλουν σε λογικά πλαίσια όχι τέτοιο πράγμα. Το καταλαβαίνω πως η σκηνή με τον φόνο της τειτ δεν θα ναι ανώδυνη αλλά δεν χρειάζεται να είναι και σπλατερ
 
Έχει η ερτφλιξ το κάποτε στο Χόλιγουντ όπου είναι γύρω από τον φόνο της σαρα τειτ αλλά τόσο σεξ και βία δεν την αντέχω ενώ το θέμα με ενδιαφερει. Γιατί βάζουν τόσο σεξ και βία, ας βάλουν σε λογικά πλαίσια όχι τέτοιο πράγμα. Το καταλαβαίνω πως η σκηνή με τον φόνο της τειτ δεν θα ναι ανώδυνη αλλά δεν χρειάζεται να είναι και σπλατερ

Εσκεμμενα γινονται ολα αυτα και το γιατι δεν θα το αναλυσουμε εδω. Εαν ηθελαν, μπορουσαν ανετα να μην δειξουν αγριες σκηνες βιας. Οσο για το σεξ, αυτο ειναι απολυτως περιττο και αν αυτοι που φτιαχνουν τετοιες ταινιες ειχαν λιγη τσιπα πανω τους, θα ηξεραν πως η γενετησια πραξη γινεται δημοσιως μονο απο τα ζωα. Οι ανθρωποι εχουν κανονικα και λιγη αιδω.
Στο παλιο Χολυγουντ του '40 και του '50 εχουν γυριστει θαυμασιες ταινιες νουαρ, θριλερ και μυστηριου με αμετρητους φονους μεσα και χωρις ουτε μια σταγονα αιματος. Δεν ειναι μονο θεμα ταλεντου του εκαστοτε σκηνοθετη. Η θεληση ειναι αυτο που λειπει κυριως.
 
Εσκεμμενα γινονται ολα αυτα και το γιατι δεν θα το αναλυσουμε εδω. Εαν ηθελαν, μπορουσαν ανετα να μην δειξουν αγριες σκηνες βιας. Οσο για το σεξ, αυτο ειναι απολυτως περιττο και αν αυτοι που φτιαχνουν τετοιες ταινιες ειχαν λιγη τσιπα πανω τους, θα ηξεραν πως η γενετησια πραξη γινεται δημοσιως μονο απο τα ζωα. Οι ανθρωποι εχουν κανονικα και λιγη αιδω.
Στο παλιο Χολυγουντ του '40 και του '50 εχουν γυριστει θαυμασιες ταινιες νουαρ, θριλερ και μυστηριου με αμετρητους φονους μεσα και χωρις ουτε μια σταγονα αιματος. Δεν ειναι μονο θεμα ταλεντου του εκαστοτε σκηνοθετη. Η θεληση ειναι αυτο που λειπει κυριως.
Μπαμπι δεν μου ταιριάζουν αυτές οι ταινιες, βωμολοχιες, όργια, περίεργο σεξ, περισσια βία. Θα μπορούσε να γίνει μια υπέροχη σύγχρονη ταινία με την ζωή της σαρα τειτ χωρίς τίποτα από τα παραπάνω , κριμα γιατί θέλω να δω και κάτι καινούριο είπαμε σεξ και βία επειδή είναι 2024 μέχρι ενός βαθμού, όχι όμως να βγαίνουμε από τα όρια και από τα ρούχα μας
 
@Bambinella δεν σου αρέσει γιατί ξέρω τα γούστα σου την έχουν φτιάξει και με κάρβουνο και μολύβι πολύ πετυχημένη. Το θέμα είναι πως εκεί που μόνο η μερυλιν και η ωντρει είχαν το μονοπώλιο αρχίζει να μπαίνει δυναμικά και η Μπριζιτ
 
Δεν αμφιβάλλω ότι έχει χρωματικά το στυλ των 80s αλλά μήπως δεν είναι η BB ?
 
Δεν αμφιβάλλω ότι έχει χρωματικά το στυλ των 80s αλλά μήπως δεν είναι η BB ?
Αυτοί είπα και γω αλλά μια φίλη μου είπε ότι είναι η μπε μπε σίγουρα, σε πιο ελεύθερο σχέδιο πιο Αντύπας Γουόρχολ μωρέ καλά λες πρέπει να ρωτήσω. Φτιαχνουν διαφορά πορτρέτα διασημων, της μπελουτσι, της Πόρτμαν, κτλ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα