Σκάνδαλα και σκαμπρόζικα

3. Έχω την εντύπωση ότι είναι ο Βαγγέλης Παπαθανασίου το 2 δεν μου λέει τίποτα ...
 
8. Ο Δημήτρης Χορν.
Ένα κουιζακι κουτσομπολιων να δροσιστείτε λίγο.

1. Ποιος καλλιτέχνης έκανε 4 γάμους εκ των οποίων οι 3 με αλλοδαπές;

2. Για ποια ηθοποιό βρίσκουμε μια αναφορά στον τύπο ότι ξενυχτουσε μόνη κατά τη διάρκεια του πρώτου της γάμου;

3. Ποιον καλλιτέχνη φώναζαν οι φίλοι του "Νουβελ-Βαγκ ";

4. Σε ποια ηθοποιό λέγεται ότι απάντησε ένας φύλακας " Δεν πα να είσαι και η Μάγια Μελαγια ";

5. Ποιος παλιός ηθοποιός του Εθνικού με ελάχιστη συμμετοχή στο σινεμά λέγεται ότι ήταν ομοφυλόφιλος;

6. Ποιος ηθοποιός με δικό του θέατρο έκλεψε την πρώτη του σύζυγο και παντρεύτηκε σε δεύτερο γάμο την πρώην σύζυγο ενός φίλου του;

7. Ποια ηθοποιός χώρισε τον σκηνοθέτη σύζυγο της διότι ήταν χαρτοπαικτης και τζογαδόρος;

8. Ποιος ηθοποιός έχει δηλώσει ότι απατούσε συνεχώς την πρώτη του σύζυγο;

9. Ποια ηθοποιός την περνούσε κοτσάνι στην κατοχή γιατί παντρεύτηκε έναν μαυραγοριτη;

10. Ποιος ηθοποιός αρραβωνιαζοταν συχνά αλλά δεν παντρεύτηκε ποτε γιατί όπως δήλωσε τον είχε στιγματίσει ο χωρισμός των γονιών του;
Οι απαντήσεις τελικά;
 
Ακόμα και οι παλιές ελληνικές κωμικές ταινίες καλλιεργούν την αντίληψη ότι η κακοποίηση στην σχέση είναι κάτι φυσιολογικό, για να μην πω επιθυμητό, και δείχνουν το κλίμα και τις πεποιθήσεις της εποχής του '50, '60, '70 (βλέπε σκηνή με Πάστα Φλώρα και τον Παπαγιαννόπουλο). Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι στις ταινίες άρεσε στις γυναίκες να τις χτυπούν! Ότι το ξύλο είναι επιθυμητό και καλοδεχούμενο. Αυτό δεν διδάσκει μόνο στις γυναίκες να δέχονται την κακοποίηση, αλλά και στους άντρες να την κάνουν!!! Όλα λάθος δηλαδή.
Και εκτος απο την Παστα Φλωρα που ανεφερες, υπαρχει και η Στυλιανοπουλου στο φιλμ Ο γιγας της Κυψελης. Λεει η Δεσποινα στον Ριζο "Κανε κατι για να με κερδισεις. Κατι που θα το γραψουν οι εφημεριδες." Κι αυτος κανει διαφορα πραγματα πανω απο τις δυνατοτητες του και φυσικα δεν τα καταφερνει. Στο τελος θυμωνει και ριχνει μια σφαλιαρα στη Δεσποινα και αυτη του λεει μπραβο, αυτο ηταν, αυτο ηθελα!
Καλά, οι ελληνικές ταινίες είναι φοβερές. Σε μερικές περιπτώσεις το χαστούκι είναι και αφροδισιακό. Μέμα Σταθοπούλου - Γιάννης Γκιωνάκης. "Ο τρελός της πλατείας Αγάμων". Τρώει το χαστούκι και μετά ακολουθεί παθιασμένο φιλί. Το ίδιο και η Βουγιούκλω στο "Πιο λαμπρό αστέρι". "Αυτό σου άρεσε?" ρωτάει ο Παπαμιχαήλ μετά το χαστούκι. "Πολύ" του απαντάει. Ακολουθεί παθιασμένο φιλί. "Αυτό σου άρεσε?" "Πιο πολύ"! Και καλά όταν είναι κωμωδία. Υποτίθεται ότι ορισμένα πράγματα διακωμωδούνται, που δεν θα έπρεπε κανονικά ούτε αυτό. Στο "Οργή" ας πούμε, η Φόνσου τρώει χαστούκι από τον Κούρκουλο και ακολουθεί παθιασμένο φιλί (που διακόπτεται γιατί τους πιάνουν - κρίμα). Πολύ πάθος δηλαδή μετά τα χαστούκια!

Αν σκεφτώ, θα θυμηθώ κι άλλα, είμαι σίγουρη.

Συγνώμη για το off topic αλλά επειδή είδα τη συζήτηση, άλλο ενα παράδειγμα:

Ταπεινός κι καταφρονεμένος

Η Έλενα (Α.Ζήλεια) επιστρέφει απο το γυναικολόγο, έχοντας μόλις μάθει ότι είναι έγκυος. Θέλει να κάνει έκπληξη στο σύζυγο της Μανούσο (Ν.Ξανθόπουλο) κι δεν του αναφέρει αρχικά που βρισκόταν όση ώρα απουσίαζε. Ο Μανούσος νευριάζει (το μυαλό του πάει σε απιστία) κι τη χαστουκίζει. Οταν καταλαβαίνει το λάθος του κι της ζητά συγνώμη, εκείνη του απαντά: "μου έδειξες (σ.σ. με το χαστούκι) πόσο πολύ μ'αγαπάς!!!".
Αδιανόητα πράγματα!
 
Συγνώμη για το off topic αλλά επειδή είδα τη συζήτηση, άλλο ενα παράδειγμα:

Ταπεινός κι καταφρονεμένος

Η Έλενα (Α.Ζήλεια) επιστρέφει απο το γυναικολόγο, έχοντας μόλις μάθει ότι είναι έγκυος. Θέλει να κάνει έκπληξη στο σύζυγο της Μανούσο (Ν.Ξανθόπουλο) κι δεν του αναφέρει αρχικά που βρισκόταν όση ώρα απουσίαζε. Ο Μανούσος νευριάζει (το μυαλό του πάει σε απιστία) κι τη χαστουκίζει. Οταν καταλαβαίνει το λάθος του κι της ζητά συγνώμη, εκείνη του απαντά: "μου έδειξες (σ.σ. με το χαστούκι) πόσο πολύ μ'αγαπάς!!!".
Αδιανόητα πράγματα!

Ετσι, ετσι...Πες τα.
Κι εγω ειδα προσφατα την ταινια και νευριασα με τη σκηνη. Τι λαθος μηνυματα περνουσαν τοτε!
Νομιζαν δηλαδη πως σε μια περιπτωση σαν της ταινιας το χαστουκι εδειχνε ζηλεια και η ζηλεια αγαπη. Μονο αγαπη δεν δειχνει ομως η ζηλεια. Προβληματα αυτοεκτιμησης δειχνει σε αυτον που την εκδηλωνει.
Λαθος ολοκληρο το σκεπτικο τους. Ευτυχως εμεις οι σημερινοι αργησαμε, αλλα το καταλαβαμε! :)
 
#Θέλει ας βάλει μαύρα, θέλει ας παντρευτεί...

Είναι αλήθεια πως νομίζετε πως τα έχετε ακούσει όλα πια για τον ελληνικό κινηματογράφο και τα παρασκήνια του, ωστόσο όχι. Σήμερα σας έχω μια ξεχωριστή και απίθανη ιστορία. Τη γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς στα Αθηναϊκά, κι απλώς σας την αντιγράφω. Πρόκειται για την ηθοποιό Σοφία Ματθιουδάκη, πρωταγωνίστρια της ταινίας Τζιπ, περίπτερο κι αγάπη. Διαβάστε το κείμενο, σίγουρα δεν έχετε δει κάτι παρόμοιο!


Το 1956 γυριζόταν από την εταιρεία Ανζερβός η ελληνική ταινία «Τζίπ, περίπτερο κι αγάπη». Πρωταγωνιστές οι Νίκος Σταυρίδης, Μαρίκα Νέζερ, Βίλμα Κύρου, Νίκος Ρίζος, Γιάννης Γκιωνάκης, Κώστας Χατζηχρήστος, Δήμος Σταρένιος αλλά και η Σοφία Ματθιουδάκη, η πρώην μοναχή Σωφρονία, όπως την γνώριζαν οι περισσότεροι. Η ιστορία της είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο, με όσα είχαν γίνει στη Μονή Οδηγήτριας του Ηρακλείου Κρήτης, όπου υπήρξε αφορμή για να… σφαχτούν κυριολεκτικά μεταξύ τους οι μοναχοί[1]!

Η μοναχή Σωφρονία, με τη δικαιολογία ότι συγκέντρωνε χρήματα για να ανεγείρει μία εκκλησία, βρέθηκε επί ένα ολόκληρο εξάμηνο να συζεί με τον ιεροδιάκονο Ευδόκιμο στο κελί του. Ο τελευταίος στα χρόνια της Κατοχής ήταν αντάρτης με την ομάδα Εθνικής Αντίστασης του καπετάν Γιώργη Πετρακογιώργη.

Στη Μονή επικρατούσαν πάθη αβυσσαλέα και μανία αλληλοεξόντωσης είχε αντικαταστήσει τις προσευχές από τα χρόνια της Κατοχής. Η Σωφρονία φαίνεται πως αποτέλεσε το μήλον της Έριδος μεταξύ των μοναχών, μέχρι που την κέρδισε ο Ευδόκιμος, ο οποίος βρέθηκε δολοφονημένος στο κελί του. Συνέβησαν πολλά, ακούστηκαν περισσότερα και μακρά σειρά θρύλων κάλυψε τη δολοφονία. Ειπώθηκε πως ήλθαν σε συνεννόηση μεταξύ τους δύο μοναχοί, ο Γεράσιμος και ο Αγαθάγγελος, ο αγροφύλακας της μονής, δύο πολίτες και η Σωφρονία και υπό την… ευλογία του ηγούμενου αποφάσισαν να βγάλουν από τη μέση τον ιεροδιάκονο Ευδόκιμο.

Φορώντας μαύρες μάσκες μπήκαν στο κελί και του κατάφεραν θανατηφόρο χτύπημα με έναν τεράστιο πέλεκυ. Οι δράστες εξαφανίσθηκαν, αλλά η Σωφρονία αποκάλυψε τα πάντα στον αδελφό του ιεροδιάκονου. Αποκαλύφθηκε όμως και το μαρτύριο της ζωής της που ξεκίνησε στα δεκατρία της χρόνια, καταμεσής της Kατοχής. Υπό άγνωστες συνθήκες μετατράπηκε σε θεραπαινίδα Γερμανών, οι οποίοι τη μετέφεραν στην πατρίδα τους, όπου έζησε από το 1942 έως το 1946. Όταν γύρισε, κοίταξε να αποκατασταθεί και παντρεύτηκε κάποιον Ιωάννη Ράλλη, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν ήδη παντρεμένος, οπότε αναγκάστηκε να τον εγκαταλείψει.

Χειροτονήθηκε μοναχή στη Μονή Ευαγγελίστριας μέχρι που εγκαταστάθηκε στο κελί του Ευδόκιμου. Παρότι εκείνη αποκάλυψε τα πάντα, τη συμπεριέλαβαν στους κατηγορούμενους για ηθική αυτουργία. Στο δικαστήριο που ακολούθησε οι ένορκοι ζήτησαν την αθώωσή της, αλλά ο εισαγγελέας ζήτησε να κηρυχθεί πεπλανημένη η απόφαση των ενόρκων. Όπως ήταν φυσικό, οι περιπέτειές της προκαλούσαν το ενδιαφέρον και τη συμπάθεια στην Ελλάδα και στον εξωτερικό.

Μέχρι που δύο Άγγλοι, με επιστολές τους προς το δικαστήριο, τη ζήτησαν σε γάμο!

«Μάγεψε» και την πρώτη Ελληνίδα σκηνοθέτρια

https://www.taathinaika.gr/wp-content/uploads/2023/01/2-7.jpg
Η Σοφία Ματθιουδάκη είχε τραβήξει πάνω της και τα βλέμματα του καλλιτεχνικού κόσμου έτσι η πρώτη Ελληνίδα σκηνοθέτρια Μαρία Πλυτά την επέλεξε για την ταινία της «Τζιπ, περίπτερο κι αγάπη». Η ταινία προβλήθηκε στους κινηματογράφους τη σεζόν 1956-57 και κατατάχθηκε δέκατη ανάμεσα στις 30 ταινίες εκείνης της περιόδου.
Το σενάριο της ταινίας εμφανίζει τον Τάσο Καψουρά (Ν. Σταυρίδης), έναν περιπτερά, να ερωτεύεται την όμορφη Σοφούλα, τη Φούλα (Σ. Ματθιουδάκη), μια φτωχή και ορφανή μοδιστρούλα σε κάποια γειτονιά των Αθηνών.

Τη διεκδικεί όμως και ο εύπορος Τώνης (Γ. Γκιωνάκης), ο οποίος τη θαμπώνει με τις υποσχέσεις του. Η υπόθεση περιπλέκεται, μέχρι που ο Τάσος έχοντας μαζί τον φίλο του Βαγγέλη (Ν. Ρίζος) σώζει την κοπέλα από τις επιθετικές ερωτικές ενέργειες του Τώνη σε κάποια παραλία.

Εντέλει αποδεικνύεται πως το κορίτσι ήταν το χαμένο παιδί του εύπορου Θανασέα. Η ταινία κλείνει με το απαραίτητο ευτυχές τέλος με τον γάμο του Τάσου και της Φούλας. Ευχάριστη αθηναϊκή ηθογραφία σε σενάριο του Κώστα Μαίανδρου, όπως ήταν το ψευδώνυμο με το οποίο υπέγραψε το πρώτο κινηματογραφικό του σενάριο ο Νίκος Φώσκολος!


Πηγή: https://www.taathinaika.gr/i-monachi-sofronia-pou-epaikse-sto-pani-dipla-ston-stavridi/
 
Πίσω
Μπλουζα