HALO Reach

εεεεμμμαμμχμχαμμμμχμχμ

το Halo Reach μπορεί να φέρνει σε bleeding edge το 360 , όχι την γεννιά... αλλά αν αυτό είναι το bleeding edge τότε είναι λίγο. Μπορεί να έχει συναρπαστικό ΑΙ/gameplay αλλά ως εκεί.... όλα τα άλλα είναι υπερβολές :p
Eτσι ετσι ,ωραιο ποστ ,παραλιγο να με πεισει ο αλλος με τα framoedramhardware AA του Xenos.
 
Επιμενω οτι δεν διαβασατε το αρθρο ή δεν συνειδητοποιησατε τι παιξατε... :)
 
Στις αρχες αυτης της γενιας κονσολων δεν κατηγορουσατε το PS3 οτι εβγαζε παιχνιδια σε 720p και οχι σε κατι μεγαλυτερο που (θα) ηταν το standard στο 360 ?

Τωρα μου λετε οτι για χαρη του "καλου" AI τα παιχνιδια δεν μπορουν να ειναι ουτε καν 720... μηπως του χρονου για χαρη του "τελειου" ΑΙ τα παιχνιδια του 360 θα ειναι 640Χ480 και τοτε το Wii θα ειναι ο Θεος των γραφικων σε αυτη τη γενια ? ...
 
Aααα its starting to feel like the good old times.

Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Wally

Εκει που τελειωνουν τα αλλα FPS...ξεκινα το HALO

Παρτε το πρωτο TV commercial (λιγη υπομονη για να κανει buffering διοτι ειναι stream...) του τελευταιου κεφαλαιου της τριλογιας...

Εδω

http://features.teamxbox.com/xbox/17...ond-Trailer/p1 (εχει και link για save target as)

FIXED LINK!!!
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Wally

Ο ορισμος του FPS...φθινοπωρο 2007

Οτι παιξατε...παιξατε ;)

Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Wally

Εχτες το βραδυ επαιζα το multiplayer beta demo

Ακουγα γεροντοκορισμους και κλαψες τοσο καιρο...με ασφαλεια μπορω να πω οτι ΣΚΟΤΩΝΕΙ

Γραφικα,physics,χειρισμος,ηχος....

Μονο που σκεφτομαι οτι εχει μπροστα του και 4 μηνες αναπτυξης...
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Wally

To HALO3 σας διαβεβαιω οτι ειναι οτι περιμεναμε... ;)

Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Wally

Τις καινοτομιες που εισηγαγε το HALO δεν τις ειδαμε ποτε ετσι μαζεμενες σε καποιο αλλο FPS της γενιας του.

Ειναι η καλυτερη σειρα FPS και πολυ δυσκολα βλεπω να ξεπερνιεται...

Απλα επειδη η Bungie δινει απιστευτη σημασια στη λεπτομερεια...πρεπει και ο παικτης να ειναι εξασκημενος ωστε να την διακρινει και να την εκτιμησει.

Εν κατακλειδι...μετα το HALO υπαρχει χαος
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Wally

Το Blue Dragon θελει ωρα για να ξεδιπλωσει τα χαρισματα του.Ειναι ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ.

Και το HALO3 ειναι με διαφορα οτι καλυτερο εχει βγει σε παιχνιδι γι αυτη τη γενια...τεχνικα και σεναριακα

Το Bioshock αφενος δεν εχει τις επικες διαστασεις και αφετερου ειναι μισο παιχνιδι.Στο HALO3 οχι μονο παιζεις αλλα ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ το παιχνιδι σου

Και δεν εχει ακομα κυκλοφορησει επισημα...

Απο 26 θα μιλαμε πιο ελευθερα για το συγκεκριμενο
;)
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Wally

To Α.Ι του GEARS ειναι 2χρονου μωρου μπροστα στο Halo3.

Επισης στο Gears το πολυ να δεις 8 χαρακτηρες στο πλανο...δεν μπορεις να φανταστεις τι γινεται στο Halo...

H λιστα ειναι μακρια και θα κουρασω τους συμφορουμιτες αν απαριθμω χαρακτηριστικα (τους εχω ηδη κουρασει )

Και ζητω και συγνωμη για την εμμονη μου αλλα ειναι απο τα παιχνιδια που λατρευω...
http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?p=60830#post60830
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
admin είπε:
Στις αρχες αυτης της γενιας κονσολων δεν κατηγορουσατε το PS3 οτι εβγαζε παιχνιδια σε 720p και οχι σε κατι μεγαλυτερο που (θα) ηταν το standard στο 360 ?
Τωρα μου λετε οτι για χαρη του "καλου" AI τα παιχνιδια δεν μπορουν να ειναι ουτε καν 720... μηπως του χρονου για χαρη του "τελειου" ΑΙ τα παιχνιδια του 360 θα ειναι 640Χ480 και τοτε το Wii θα ειναι ο Θεος των γραφικων σε αυτη τη γενια ? ...
+1000

To HD gaming παύει να είναι HD λοιπόν.

Μόνο που τα παιχνίδια τα παίζουμε για την playability και τη φάση παίδες. Βέβαια αν δεν έχετε παίξει Super Mario Galaxy στην "ταπεινή" κονσόλα που ακούει στο όνομα Wii δεν έχετε παίξει τίποτε.

Το Reach όσο και αν είχε ανάλυση παραμένει εξαιρετικό παιχνίδι. Όσο για το αν κάποια πράγματα εμπίπτουν στους νόμους της φυσικής ή όχι, έλεος. Video game είναι όχι διδακτορικό στη βαρύτητα........
 
Θέλετε bleeding edge;

Πάρτε bleeding edge!

 
Το 360 παραμενει με διαφορα η κονσολα με τις υψηλοτερες αναλυσεις. Οτι το Reach εχει 128 λιγοτερα οριζοντια pixels -απο τη στιγμη που προσφερει/παρουσιαζει αυτο το τεχνικο αποτελεσμα το θεωρω πταισμα.

Δεν υπαρχει αλλο FPS που να προσφερει αυτο το πακετο εμπειριας σε καμια gaming πλατφορμα.

To franchise της Bungie αλλαξε τα τελευταια 10 χρονια το "perception" που ειχαν πολλοι για το gaming. Δημιουργησε στον κοσμο απαιτησεις τις οποιες δεν υπηρξαν (δυστυχως) αλλα παιχνιδια του genre να καλυψουν.
 
Παρ'όλα αυτά, μιλάμε για μια κονσόλα που βασίζεται κυρίως σε ένα genre παιχνιδιών (FPS)...

Το λέει και η... Sony! :D
 
Επικη δηλωση οταν στο PS3 δεν υπαρχουν JRPGs, BulletHells, RPGs, RTSs, Driving Sims κτλ :)

Kαι ουτε καν ενα flagship game...βγηκαν ολα multiplatform (κακια!)
 
Wally είπε:
Επικη δηλωση οταν στο PS3 δεν υπαρχουν JRPGs, BulletHells, RPGs, RTSs, Driving Sims κτλ :)
Kαι ουτε καν ενα flagship game...βγηκαν ολα multiplatform (κακια!)
Ρε παιδιά, πότε βγήκε το Killzone, multiplatform και δεν το κατάλαβα;

To Uncharted?

Το LBP?

To God Of War?

Όσον αφορά τα genres, τα RTSs ποτέ δεν έκαναν θραύση στις κονσόλες για λόγους χειρισμού, οπότε δεν υπάρχουν γενικώς...

Για driving sim, μου αρκεί το GT5 Prologue και το GT5, που έρχεται, και φυσικά το Mostorstorm!

Πάντως μ'αρέσει που ξεχωρίζεις JRPGs και RPGs! :p
 
Παω για Legendary, όσοι haters προσέλθετε!:Ρ
 
Η προσωπική μου άποψη παραμένει ότι τουλάχιστον οπτικά το Halo δεν με εκπλήσει. Όταν λες κάτι "bleeding edge" σημαίνει ότι είναι τέλειο ΠΑΝΤΟΥ. Αν είναι το Reach bleeding edge, τότε το Uncharted2 τί είναι; Ναι, δεν έχει το ΑΙ του Reach , αλλά έχει 10 φορές παραπάνω πολύγωνα/fx....

Το θέμα είναι όταν αρχίζουν οι υπερβολές και χάνεται η μπάλα με δηλώσεις που δεν στέκουν... Σαφώς και είναι τρομερή παιχνιδάρα - δεν νομίζω να το αμφισβητεί κανείς αυτό - αλλά το να χαρακτηριστεί bleeding edge παραπάει.... :p είναι απλά το πάθος για το παιχνίδι που αρέσει και σε διασκεδάζει.

ps. Demon's Souls αν δεν έχει παίξει κάποιος δεν έχει παίξει τίποτα, ακούς pooky(1) ;;;; :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
keropi είπε:
Η προσωπική μου άποψη παραμένει ότι τουλάχιστον οπτικά το Halo δεν με εκπλήσει. Όταν λες κάτι "bleeding edge" σημαίνει ότι είναι τέλειο ΠΑΝΤΟΥ. Αν είναι το Reach bleeding edge, τότε το Uncharted2 τί είναι; Ναι, δεν έχει το ΑΙ του Reach , αλλά έχει 10 φορές παραπάνω πολύγωνα/fx....Το θέμα είναι όταν αρχίζουν οι υπερβολές και χάνεται η μπάλα με δηλώσεις που δεν στέκουν... Σαφώς και είναι τρομερή παιχνιδάρα - δεν νομίζω να το αμφισβητεί κανείς αυτό - αλλά το να χαρακτηριστεί bleeding edge παραπάει.... :p
Αναλόγως τη ζητάς από ένα παιχνίδι ρε, για κάποιους δεν είναι απαραίτητα τα wow γραφικά για να πουν ότι είναι ωραίο ένα παιχνίδι. Που στη περίπτωση του Reach εντάξει mind blowing δεν είναι αλλά σαν υλοποίηση είναι τρομερό.
 
Ακούστε αυτό...

Ο παραγωγός του Mafia 2, Denby Grace, ρωτήθηκε σε μια συνέντευξη:

"Ποιό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, από το οποίο πάσχουν τα παιχνίδια σήμερα;"

Και τι απάντησε ο αθεόφοβος;

"Είναι μια καλή ερώτηση αν και λίγο γενική για να δώσω συγκεκριμένη απάντηση. Θα έλεγα, η πόρωση με gay διαστημικούς πεζοναύτες" !!!!!!!!!!!! 8)

Πηγή

Ο.Κ. Εγώ δεν τα ισοπεδώνω όλα! Μια χαρά παιχνίδια είναι τα Halo --> Reach, αλλά γιατί τόσος ντόρος; :xm:

Αυτό δεν το'χω καταλάβει...
 
Ρε Keropi συγκρινεις τα τεραστια τεραιν του Reach με το drawing distance των 4 δωματιων του U2?

Και εν τελει θες να παιζεις ενα single campaign εναντιον ηλιθιων, με Α.Ι φορτο στη CPU 1.5% αλλα η σκηνη που σου επιτρεπει (περιοριζει) ο προγραμματιστης (εντεχνως) να δεις, να φανταζει ως υψηλοτερης γεωμετριας? Πασο.

Ας κοιταμε λιγο παραπανω απο το eye candy.

Πχ, η βροχη στο πρωτο level παρατηρησες οτι ειναι full res alpha textures?

Το οτι το Reach εχει κατα τα φαινομενα πραγματικο LOD και δεν φαινεται (ουτε στο DF βρηκαν κατι) να κανει τα κολπακια του Uncharted που οταν μια γεωμετρια ξεμακραινει αντικαθισταται με bitmap? (δηλαδη...ζωγραφια!)

Και φυσικα αλλα πολλα που θα κουρασουν τους ηδη βαριεστημενους, απο τη τεχνικη κουβεντα-καναπε που κανουμε, αναγνωστες του thread.

ΕDIT

Τον ορο "bleeding edge" τον χρησιμοποιησε ο συντακτης της τεχνικης αναλυσης και οχι εγω.
 
Wally είπε:
Ρε Keropi συγκρινεις τα τεραστια τεραιν του Reach με το drawing distance των 4 δωματιων του U2?
εδώ κάνεις τεράστιο λάθος, υποθέτω δεν το έχεις παίξει ο ίδιος οπότε συγχωρείσαι, αλλιώς δεν θα το έλεγες αυτό.

Wally είπε:
Και εν τελει θες να παιζεις ενα single campaign εναντιον ηλιθιων, με Α.Ι φορτο στη CPU 1.5% αλλα η σκηνη που σου επιτρεπει (περιοριζει) ο προγραμματιστης (εντεχνως) να δεις, να φανταζει ως υψηλοτερης γεωμετριας? Πασο.
πάσο - ξεπάσο , όταν παίζεις το Uncharted2 νομίζεις ότι παίζεις real-time ταινία Hollywood blockbuster , στο Reach είσαι σε ένα μουντό και βαρετό κόσμο , πού είναι η βλάστηση, που είναι τα φωτορεαλιτικά textures; Πού είναι τα particles, πού είναι τα κομμάτια της καταστροφής; Εγώ δεν είδα τέτοια πράματα... Δηλαδή από τους 3 πυρήνες του 360 οι μισοί είναι στο ΑΙ;

Στο U2 αφού το πάμε με βάση τη γεωμετρία, είσαι μέσα σε δάση, σε πόλεις σε νησιά με νερό, σε πόλη στο Περού, σε ζούγκλες στις κορυφές στα βουνά και μέσα φυσικά σε κτήρια. Όσο βλέπεις τριγύρω είναι κανονικότατα rendered, και βλέπεις πολύ δεν σε "κλείνει" η κάμερα... Το βουνό στα 100χλμ μακρυά ναι είναι bitmap, ότι και να ήταν το ίδιο θα φαινόταν.. Το μπερδεύεις με το Tombraider που είναι παντελώς κλειστό...

Wally είπε:
Ας κοιταμε λιγο παραπανω απο το eye candy. Πχ, η βροχη στο πρωτο level παρατηρησες οτι ειναι full res alpha textures?

Το οτι το Reach εχει κατα τα φαινομενα πραγματικο LOD και δεν φαινεται (ουτε στο DF βρηκαν κατι) να κανει τα κολπακια του Uncharted που οταν μια γεωμετρια ξεμακραινει αντικαθισταται με bitmap? (δηλαδη...ζωγραφια!)
μάλλον δεν έχεις ανεβεί στα κτήρια του Περού στο U2 που βλέπεις ΟΛΗ την πόλη και δεν είναι bitmap.... Δεν βομβαρδίζουν τον κόσμο τριγύρω σου και να βλέπεις το σύμπαν να καταρέει, δεν είσαι μέσα στο ίδιο κτίριο με αυτό που καταρέει... αν δεν το δεις δεν πρόκειται να καταλάβεις τί εννοώ και το μέγεθος της αλληλεπίδρασης του περιβάλλοντος.

Wally είπε:
Και φυσικα αλλα πολλα που θα κουρασουν τους ηδη βαριεστημενους, απο τη τεχνικη κουβεντα-καναπε που κανουμε, αναγνωστες του thread.
ΕDIT

Τον ορο "bleeding edge" τον χρησιμοποιησε ο συντακτης της τεχνικης αναλυσης και οχι εγω.
ναι, δεν τα έγραψα αυτά για εσένα ;) τώρα όμως σου απάντησα :p

ξέρεις δεν έχω προκατάληψη με το ps3 ή το 360 , αλλά οι υπερβολές είναι που με κουρντίζουν και τα διάφορα του κάθε πληρωμένου/προκατελημμένου συντάκτη...

edit:

βρήκα κάτι παλιές φώτο που πήρα από το κινητό όταν έπαιζα το U2, στο Περού με εντυπωσίασε ΤΟΣΟ που πήρα φώτο:

294565t.jpg


s187kp.jpg


wb5duq.jpg


dvfz0k.jpg


Το bitmap το βλέπεις, είναι τα βουνά στο βάθος. Οτιδήποτε άλλο κτήριο/βάστηση/whatever εμπρός είναι κανονικότατα rendered. Δυστυχώς δεν έχω φώτο από ζούγκλα κτλ να σου δείξω. Αλλά και πάλι ΤΙΠΟΤΑ δεν θα φαινόταν... δες ειδικά στην τελευταία φώτο, που το bitmap είναι το χιονισμένο βουνό πίσω από τον λόφο στην αριστερή μεριά και στην δεξιά πίσω από τις γέφυρες στο ποτάμι... δες και την μισή πολυκατικία κάτω από το flare του κινητού... δηλαδή πόσο παραπάνω θέλεις να κάνει rendering ένα παιχνίδι;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η DF ειναι ομαδα ειδικων με πανακριβο εξοπλισμο που συχναζαν στο Beyond3d και που ενσωματωθηκαν στο EuroGamer. Οι τεχνικες τους αναλυσεις ειναι αποδεκτες απο ολα τα μεγαλα 3d τεχνικα fora και πχ δεν εχουν την ιδια γνωμη για εσενα για τα particle effects... :)

Οι φοινικες και τα κακαοδεντρα δεν εχουν AI ουτε scipt. Ειναι GPU passes. Οταν σκανε ταυτοχρονα 3 Phantom (χωρανε εως και 27 ανεξαρτητους AI χαρακτηρες το καθενα) μαζι με τους friendly A.I, το μη ορατο νερο κυματιζει αν βγεις εκτος σκηνης, τα Banshees περιπολουν και η σκηνη βγαζει τα 30 καρε με HDR και AA κτλ...εκει σε θελω καστορα ;)
 
Καλά βλέπω δεν έχει νόημα η συνέχεια αφού μιλάνε οι ειδικοί.

Εγώ χαίρομαι που το μάτι μου σαν μη-ειδικό ικανοποιείται με τα ποταπά gpu passes (που δεν είναι έτσι αλλά τεσπα δεν είναι νομίζω αυτό το νόημα), τα ατελείωτα πολύγωνα και το βαθύ/λεπτομερέστατο rendering που απλα δεν υπάρχει αλλού.

Και ναι, προτιμώ το δάσος με 1.000.000 rendered φύλα παρά τα δέντρα δεκαετίας επειδή το πολύτιμο ΑΙ έχει απαιτήσεις...

Για να το κάνουμε και υπολογισμό, στο U2 είναι σημεία που έχεις καμοιά 20αριά βλάκες που σε πυροβολούνε μέσα στο δάσος των εκατομυρίων φύλλων/δέντρων με σκηνικά κτλ. Ε τι διάλολο τόσα φύλα κάτι αξίζουν και αυτά...

Εγώ επαναλαμβάνω , δεν αντιλέγω ότι είναι παιχνιδάρα το Reach, αλλά μη το ξεφτυλίζουμε κιόλας με φαμφαρολογίες και φούμαρα για το ΑΙ , που στην τελική όσους εχθρούς έφαγα καθόταν και τις τρώγανε όπως σε όλα τα παιχνίδια σχεδόν... και δεν μιλάω σαν ειδικός, μιλάω σαν κάποιος που τα έχει παίξει και τα 2 παιχνίδια :p απλά το Reach δεν το κόβω να το συνεχίζω :p :p :p

επίσης Wally είμαι στην δυσάρεστη θέση να σου ζητήσω αποζημίωση! :p :p:p και το κόβω εδώ όχι γιατί νευρίασα ή τίποτα τέτοιο αλλά γιατί ξηλώνει το thread σιγά-σιγά... Θα το συνεχίσουμε σε ~10 χρόνια στο thread: Καλύτερη κονσόλα προ-προηγούμενης γεννιάς , τότε που η κονσόλες θα ρίχνουν ακτινοβολία με το σήμα κατ'ευθείαν στον εγκέφαλο και εμάς λόγω ηλικίας θα μας ζαλίζει αυτό... ΛΟΛ!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χμ. Με τη κρίση που έχουμε μη παίρνετε όρκο ότι σε δέκα χρόνια θα έχουν βγει άλλες κονσόλες.

Σύγκριση Uncharted 2 και Halo Reach είναι σαν να λες ότι το καρπούζι δεν είναι ωραίο γιατί τα σταφύλια είναι ώριμα. Καμία σχέση, άλλο είδος το ένα, άλλο το άλλο.

Και ναι, τα έχω και τα δύο.

Και, όχι, το Demon's soul δεν με κέρδισε. Δεν μπορώ το "έχασες γιατί μετακινήθηκες ένα χιλιοστό πιο κείθε, έχασες γιατί δεν άλλαξες spell γρήγορα. " Ήταν πολλά υποσχόμενο αλλά ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πήγα με μεγάλο καλάθι και γύρισα χωρίς να πάρω τίποτε.
 
No pro.

Αλλωστε αν προσπαθουσα να σε πεισω οτι τα 1000000 φυλλα που αναφερεις ειναι ιδιας ή παρομοιας γεωμετριας οποτε οι Ν κλωνοι τους δεν ειναι groundbreaking technology (εκτος της σκιασης) - θα αρχιζε νεο κυκλο :) .

H μηχανη του Uncharted ειναι φοβερα καινοτομα και μαλιστα εχω ανοιξει thread με links σε papers γυρω σε αυτη.

Αλλωστε το thread δεν ειναι Reach vs Uncharted. Ανηκουν μανι-μανι σε αλλο genre - δεν ξεκινησα πρωτος τη συγκριση παντως. ;)
 
Πίσω
Μπλουζα