αν δεν με απατα η μνημη μου, στον ST που το επαιζα μαζευα ενα σωρο κεραυνους και τους φυλαγα για το τελος. Μου φαινεται μονο αυτοι καταφερναν να τον βγαλουν εκτος (ισως και οι ανεμοστροβιλοι? Εδω η μνημη μου παραδιδει το πνευμα!)..Anestis είπε:Τo Wonderboy in Monsterland το είχα αγοράσει μέσω του pixel τότε. Είχα (και έχω) τρελή αγάπη για το παιχνίδι αλλά ποτέ μου δεν το τελείωσα γιατί ο δράκος στο τέλος δεν κάνει τίποτα απλά κάθεται στην πάνω δεξιά γωνία και το παιχνίδι τελειώνει όταν τελειώσει και ο διαθέσιμος ο χρόνος. Μήπως έπρεπε να είχα κάνει κατά την διάρκεια του παιχνιδιού που δεν το έχω κάνει τόσα χρόνια. Γνωρίζει κανείς;
Όχι, δεν ήτανε κλοπιράιτ! Ο ίδιος developer ήταν (Westone). Ήταν καθαρά θέμα του τι επέτρεπε το deal που είχε κάνει με την Sega. Χοντρικά, η Sega είχε τα δικαιώματα για τους χαρακτήρες και το όνομα, αλλά η Westone είχε όλα τα υπόλοιπα δικαιώματα, οπότε απλώς εκμεταλλεύτηκε το "κενό" αυτό.Leon είπε:Kαι ως συνήθως...η καλύτερη μεταφορά ήταν για το PC Engine παρόλο που για λόγους κλόπιραϊτ του αλλάξανε το όνομα και τα sprites!
Παλιά κονσόλα, της εποχής του Megadrive και το SNES. Γνωστό και ως Turbografx.Mandrake είπε:Τι είναι το PC Engine;
Δεν την ήξερα! Thanks! Εταιρεία;Maddog είπε:Παλιά κονσόλα, της εποχής του Megadrive και το SNES. Γνωστό και ως Turbografx.