angel_grig
KAT Resurrector
- Joined
- 11 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 3.161
- Αντιδράσεις
- 471
Xτες ,εαν και κουρασμενος απο την δουλεια,ειπα να περασω απο το παζαρι.Χαζευοντας,λοιπον,πηρε το ματι μου μια Yashica electro 35.
Για οσους δεν ξερουν,ειναι μια φωτ.μηχανη που παρουσιαστηκε το 1966 ,με κυριο χαρακτηριστικο το οτι ηταν η πρωτη αυτοματη (ημιαυτοματη για την ακριβεια) δηλ.εβαζες το διαφραγμα και η μηχανη εβαζε την ταχυτητα,κατι πρωτοποριακο για την εποχη.
Αρχιζει λοιπον το παζαρι...
Εγω:Ποσο παει αυτο????
Πωλητης:30 ευρω.
Εγω:Απομακρυνομαι, χωρις να μιλησω...
Πωλητης:ε,φιλε,λεγε ποσα δινεις??
Εγω:10 ευρω
Πωλητης:Με 15 παρτην..
Εγω:10 (και ξανααπομακρυνομαι ...)
Πωλητης:Αντε,παρτην
Εν τω μεταξυ οι τριγυρω πωλητες να του λενε:οχι,μην την δωσεις για 10 ευρω καινουργια μηχανη.Ο πωλητης ομως δεν τους ακουει...
Δινω το δεκαρικακι και φευγω..
Λιγο παρακατω και ενω την περιεργαζομαι,ενας αλλος με ρωταει:Την πουλας??Οχι :nono: ,του λεω τωρα την πηρα!!!
Παρακατω βλεπετε μερικες φωτοζ..
Προβολή συνημμένου 107823
Μπροστινη οψη
Προβολή συνημμένου 107824
Προβολή συνημμένου 107825
Τα λαμπακια slow οver που βοηθουν στην σωστη εκθεση..
Προβολή συνημμένου 107826
Πισω οψη..πατωντας το battery check αναβει ενα λαμπακι που φωτιζει τον μετρητη των φωτογραφιων που εχουμε παρει.
Προβολή συνημμένου 107827
Η μηχανη ανοικτη.Εντυπωση μου εκανε ο φακος πισω απο το κλειστρο.Δεξια στο πορτακι φαινεται το light seal που θελει αντικατασταση
Προβολή συνημμένου 107828
Το τσαντακι μεταφορας με το σημα του ατομου-πολυ της μοδας τοτε!!!
Η δικη μου μηχανη ειναι η gsn που παρουσιαστηκε το 1973 και ηταν απο τα τελευταια μοντελα της σειρας electro με κυριο χαρακτηριστικο το hotshoe για φλας.
Υποψιν οτι η μπαταρια που χρησιμοποιει εχει πλεον καταργηθει-αφου ηταν υδραργυρου.Στον μπεη υπαρχει ο ανταπτορας που θελει ομως 15,5$ για ενα πλαστικο..σωληνακι (αυτο ειναι στην ουσια).Αντι αυτου, 4 LR44 με λιγο χαρτονι και αλουμινοχαρτο εκαναν την δουλεια!
Επομενως μετα την αντικατασταση του light seal ,στις διακοπες,θα ειναι ετοιμη για δραση!!!
Για οσους δεν ξερουν,ειναι μια φωτ.μηχανη που παρουσιαστηκε το 1966 ,με κυριο χαρακτηριστικο το οτι ηταν η πρωτη αυτοματη (ημιαυτοματη για την ακριβεια) δηλ.εβαζες το διαφραγμα και η μηχανη εβαζε την ταχυτητα,κατι πρωτοποριακο για την εποχη.
Αρχιζει λοιπον το παζαρι...
Εγω:Ποσο παει αυτο????
Πωλητης:30 ευρω.
Εγω:Απομακρυνομαι, χωρις να μιλησω...
Πωλητης:ε,φιλε,λεγε ποσα δινεις??
Εγω:10 ευρω
Πωλητης:Με 15 παρτην..
Εγω:10 (και ξανααπομακρυνομαι ...)
Πωλητης:Αντε,παρτην
Εν τω μεταξυ οι τριγυρω πωλητες να του λενε:οχι,μην την δωσεις για 10 ευρω καινουργια μηχανη.Ο πωλητης ομως δεν τους ακουει...
Δινω το δεκαρικακι και φευγω..
Λιγο παρακατω και ενω την περιεργαζομαι,ενας αλλος με ρωταει:Την πουλας??Οχι :nono: ,του λεω τωρα την πηρα!!!
Παρακατω βλεπετε μερικες φωτοζ..
Προβολή συνημμένου 107823
Μπροστινη οψη
Προβολή συνημμένου 107824
Προβολή συνημμένου 107825
Τα λαμπακια slow οver που βοηθουν στην σωστη εκθεση..
Προβολή συνημμένου 107826
Πισω οψη..πατωντας το battery check αναβει ενα λαμπακι που φωτιζει τον μετρητη των φωτογραφιων που εχουμε παρει.
Προβολή συνημμένου 107827
Η μηχανη ανοικτη.Εντυπωση μου εκανε ο φακος πισω απο το κλειστρο.Δεξια στο πορτακι φαινεται το light seal που θελει αντικατασταση
Προβολή συνημμένου 107828
Το τσαντακι μεταφορας με το σημα του ατομου-πολυ της μοδας τοτε!!!
Η δικη μου μηχανη ειναι η gsn που παρουσιαστηκε το 1973 και ηταν απο τα τελευταια μοντελα της σειρας electro με κυριο χαρακτηριστικο το hotshoe για φλας.
Υποψιν οτι η μπαταρια που χρησιμοποιει εχει πλεον καταργηθει-αφου ηταν υδραργυρου.Στον μπεη υπαρχει ο ανταπτορας που θελει ομως 15,5$ για ενα πλαστικο..σωληνακι (αυτο ειναι στην ουσια).Αντι αυτου, 4 LR44 με λιγο χαρτονι και αλουμινοχαρτο εκαναν την δουλεια!
Επομενως μετα την αντικατασταση του light seal ,στις διακοπες,θα ειναι ετοιμη για δραση!!!
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: